Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

May 23, 2010

Sedikit Demi Sedikit

Peristiwa siang tadi amat membahagiakan...
Walaupun penat dan panas, tapi (pada aku) BERBALOI..

Let's talk about it later,
but now I want to show something..


This is a screen snap of a message from Abang W..


Jika mesej ini datang dari L, aku tak rasa ada apa yang pelik..
Tapi mesej ini dari Abang W..
dan untuk apa dia berterima kasih kepadaku??

-----------------------------

Come to think of it
I'm suddenly felt an undescribable feeling..
Little by little
even in just a minute amount at a time
it seems like I'm building HOPE
HOPE for myself..


Higher the hope built, harder it will crush down soon
Rasanya sudah sampai masanya aku kekang diri aku dari mengharap
sedikit demi sedikit

==============================
1) [link] ..Encik Penjual Tiket Wayang sebagai Mr MatchMaker
2) [
link] Dilema Awekku Blogger Terkenal!
3) [
link] Andaikata Mata Aku Mampu Merakam, Aku Mahu Capture Senyumannya dan Printkan Sebesar Poster
4) [
link] Aku Tahu, Sepatutnya Aku yang Mulakan. Tapi BAGAIMANA?
5) [
link] Selepas seminggu, tanya soalan tu je??
6) [
link] Kerana Permintaan itu Ditolak, Aku Semakin Berminat Dengan Dia
7) [
link] Adakah ini yang dikatakan REBOUND?
8) [
link] Aftermath
9) [
link] Ahad terbaEk #1: Kenangan Lama Perlu Diganti
10) [
link] Ahad terbaEk #2: Kalau Belum Bersedia, Usah Katakan
11) [
link] Ahad terbaEk #3: Mencari Konklusi
12) [
link] Butang PAUSE dunia aku telah ditekan
13) [
link] Pertemuan Empat Mata #1: Bahana Kopi
14) [
link] Pertemuan Empat Mata #2: Impressi Pertamaku Musnah
15) [
link] Pertemuan Empat Mata #3: "..dan sebab itu saya berkurung biru"


13 comments:

  1. betul.. macam kene beringat sket la kot.. lagipun just new kan?? chances n risk pun tak tentu lagi camner.. take it slow n let it go with the flow bro.. ^_^

    ReplyDelete
  2. everything trserah kpada takdir...
    jgn fikir berat2 sngt...
    harapkan yg trbaek...
    tp yg trbaek tu x semestinya sperti yg kita harapkn...
    gudluck~~~
    :)

    ReplyDelete
  3. lalalala ikut flow je, orang ke hulu kita ke hulu, orang ke hilir kita ke hilir.

    kalo udah jodoh, berpisah badan pun bercantum jua ewahh~~

    ReplyDelete
  4. @sweet-luv
    sgt betul dan setuju..
    rasenye macam taknak menaruh harapan kuat sgt..

    @raja dinie
    takdir memang satu ketentuan..
    namun kdg2 harapan sgt mengecewakan..
    it is good for me to realize it earlier
    rather than being flown by the sadness of enjoyment..

    @shukjessa
    jodoh is a strong word..
    andai kami ada jodoh pon, pd aku,
    masih jauh jurang aku dan dia..
    dr segi darjat, harta dan kedudukan..
    i'm all lost...

    ReplyDelete
  5. apsal abg dye cam sweet je ni??ahahahaha!

    smpikan kt abg dye...aku ckp i love u lah

    *gile2

    ReplyDelete
  6. en kero ;)) kadang2 kite x dapat ape yg kite harapkan. bgus la ingat2 awal2. i advise u based on my experiences.tp if da jodoh kan, beza darjat,kekayaan ke msti kawen jugak la ;)

    cool bebeh cool~

    bro,asal baek sgt ea abg W tu?dr awal cte asik syg adik je abg W ni.aishh..kem salam je la ;P

    ReplyDelete
  7. weh..cpt la cite apa yg jadi waktu tu..aku nak tau ni perkembangan ko..
    jap,sal sms 2..err...mcm smthng yg bagus jer..abg dia kata thanks..mesti sbb ko dah gembirakan hati adik dia pe?

    psst:aku menanti cerita seterusnya...

    ReplyDelete
  8. @iema_z
    hahaha, hensem do abg W..
    nak ke??

    @Misal Zarith
    thanks misal dearie..
    at least sy dh prepare kalo ape2 berlaku, kan??

    @✿nenek moden✿
    nanti aku ceritakan dgn ringkas...
    tp minggu ni akan sedikit sibuk laa..
    sabar yek..

    ReplyDelete
  9. nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!

    ahaha!

    ReplyDelete
  10. kalu dah jodoh, tak kemana..

    seribu tahun menanti pn rasa berbaloi..

    ReplyDelete
  11. tq sbb wat adik die senyum kot..?
    mesti die syg gile adik die tu kn..?
    bgus2..

    ReplyDelete
  12. @iema_z
    hahaha, tak mau bg...
    hehehe

    @KERAK NASI
    tp camne aku nk tau jodoh ke tidak??

    @pu3aan
    agaknya laa..
    hrap2 takde perkara buruk yg berlaku...

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License