Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jul 30, 2020

Episod 13 - Muka [Planet cEro]


Salam.




Nota cEro:
Sesetengah orang senang dibaca. Dari muka sudah boleh tahu apa emosi yang sedang dialaminya.


Ke episod sebelum atau seterusnya:
Episod 12 | Episod 14

Ikuti Instagram @planetcero untuk lebih banyak #KomikcEro



   




.

Jul 28, 2020

Episod 12 - Temuduga [Planet cEro]


Salam.









Nota cEro:
Sudah tentu ini hanyalah satu exaggeration sahaja. Jangan sesekali melawan penemuduga walau salah macam mana pun di pihak dia. Kalau rasa dia bersikap tidak professional, boleh terus buat laporan ke bahagian sumber manusia syarikat itu. Tapi selalunya penemuduga itulah sumber manusia. Kalau demikian, buat surat rasmi dan hantar terus ke kepala syarikat. Senang cerita.


Ke episod sebelum atau seterusnya:
Episod 11 | Episod 13

Ikuti Instagram @planetcero untuk lebih banyak #KomikcEro



   




.

Jul 26, 2020

Episod 11 - Lupa [Planet cEro]


Salam.






Nota cEro:
Antara perkara yang paling aku takut akan terjadi pada aku adalah ini. Kalau dah seharian terlupa, rasanya banyak benda buruk yang boleh terfikir. Tak tidur malam sebab mengenangkannya.


Ke episod sebelum atau seterusnya:
Episod 10 | Episod 12

Ikuti Instagram @planetcero untuk lebih banyak #KomikcEro



   




.

Jul 24, 2020

Episod 10 - Mungkin... [Planet cEro]


Salam.





Nota cEro:
Komik ini berinspirasikan daripada kisah sebenar yang berlaku depan mata aku.


Ke episod sebelum atau seterusnya:
Episod 09 | Episod 11

Ikuti Instagram @planetcero untuk lebih banyak #KomikcEro



   




.

Jul 20, 2020

Episod 09 - Untuk Kekasih [Planet cEro]


Salam.





Nota cEro:
Berani sungguh dia buat andaian yang aku ada kekasih. Itu adalah lawak paling menyedihkan bagi mana-mana orang single yang wujud.


Ke episod sebelum atau seterusnya:
Episod 08 | Episod 10

Ikuti Instagram @planetcero untuk lebih banyak #KomikcEro



   




.

Jul 18, 2020

Epiosd 08 - Kopi [Planet cEro]


Salam.




Nota cEro:
Kalau dikelar tangan, rasanya aku akan berdarahkan kopi.


Ke episod sebelum atau seterusnya:
Episod 07 | Episod 09

Ikuti Instagram @planetcero untuk lebih banyak #KomikcEro



   




.

Jul 16, 2020

Episod 07 - Gosok Gigi [Planet cEro]


Salam.




Nota cEro:
Aku tak pernah percaya bila dalam filem dan drama ada tunjuk pelakonnya gosok gigi dengan 'kemas' sekali. Itu kerana tiap kali aku gosok gigi, buih ubat gigi itu berada comot di mulut, dan kadang kala sampai ke badan dan lantai.


Ke episod sebelum atau seterusnya:
Episod 06 | Episod 08

Ikuti Instagram @planetcero untuk lebih banyak #KomikcEro



   




.

Jul 14, 2020

Episod 06 - Ketuk Tingkap [Planet cEro]


Salam.





Nota cEro:
Apa lagi logik daripada makhluk asing kalau tiba-tiba tingkap bilik yang berada di tingkat empat diketuk? Kalau hantu buat apa ketuk? Hantu kan boleh je tembuk masuk lalu dinding.


Ke episod sebelum atau seterusnya:
Episod 05 | Episod 07

Ikuti Instagram @planetcero untuk lebih banyak #KomikcEro



   




.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: