Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jul 1, 2020

Planet cEro


Salam.




Mulai separuh masa kedua tahun 2020 ini, aku akan post komik yang pernah aku post di Instagram @planetcero sebagai content untuk blog ini.

Walaupun kalian boleh baca komik itu di blog ini, tapi aku cadangkan kalian follow akaun @planetcero itu untuk dapat baca komik lebih terkini.

Sebenarnya aku berharap akaun itu akan dapat lebih ramai follower, tapi aku tak mahu paksa dan desak kalian untuk follow. Kalau kalian rasa akaun itu layak untuk kalian follow, silakan follow. Kalau belum layak, beritahu aku apa tambah baik yang boleh aku lakukan pada akaun itu supaya kalian boleh follow.

Untuk baca episod pertama untuk komik cEro tahun 2020, sila klik di pautan di bawah.


| Episod 01


Mari sama-sama menuju kejayaan.

Sekian.



  




.


No comments:

Post a Comment

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License