Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 20, 2010

Selepas seminggu, tanya soalan tu je??

this is ninety-ninth..
..and I'm sorry..




But at least aku mulakan komunikasi,
dan aku dapat tahu yang dia tak blogging, even takde Facebook pon..
Katanya, "Saya SANGAT tak pandai dalam hal-hal komputer ni.."

Maknanya boleh laa aku teruskan posting pasal dia tanpa diketahui, kan??



Backlink
1) ..Encik Penjual Tiket Wayang sebagai Mr MatchMaker [link]
2) Dilema Awekku Blogger Terkenal! [link]
3) Andaikata Mata Aku Mampu Merakam, Aku Mahu Capture Senyumannya dan Printkan Sebesar Poster [link]
4) Aku Tahu, Sepatutnya Aku yang Mulakan. Tapi BAGAIMANA? [link]


20 comments:

  1. heheh..

    tu la motif ko tnye soalan tu ek..

    mule2 sounds stupid xpe cero..

    go cero! hehe..

    ko ni dah mcm blogger boy plak...

    ReplyDelete
  2. horeii..horeii..da start da die ;)go man go!

    ReplyDelete
  3. xleh r main mafia wars dgn dia!

    ahahahahahhahaha!

    gudluck bro!keep on texting her...

    ReplyDelete
  4. aku nak weewit weewit mcm wanie jugak la..weeeeewit!..hahaha..

    go bro..at least dah start..go!..

    ReplyDelete
  5. hahaha..

    sounds bit stupido..but great..atleast u've start 1st:))

    you go bro!!

    ReplyDelete
  6. waha, in another way, soalan ko tu sgt cool.. Xpnah dibuat org.. Haha..

    ReplyDelete
  7. nk cter ape2 pasal die. yg leklok j taw.jgn jd smp kes kawan ko 2, yg awek die nye blog 2(xhengat tajoknye)
    btw, truskn cter2 kamo i2. sonok bace. :D

    ReplyDelete
  8. okeh le tu but sila jadi cool.jgn nampak cam desperate sangat.hehe

    go go calili~

    -kudozu

    ReplyDelete
  9. comment reply

    @KERAK NASI
    No!!! Blogger Boy way too cooler than me..
    haha

    @.::WaNiE::.
    thanks wanie..

    @Misal Zarith
    haha, dah start ek?? mcam drama slot akasia plak..

    @iema_z
    insyaAllah, kalo takde aral melintang..

    @theSkycrapper
    thanks!! dah start dah..

    @hentakbelipat
    kredit to mr uNo

    @little cart00n
    aku pon rase cam bodo je sms tu..

    @Anon
    thanks!! cool huh!!

    @ajlaa
    thanks!! stay reading yek!!

    @kudozu
    hahaha, kena cool ek?? takleh nmpak desperate ek?? OK!! calili terima arahan..

    SINCE THEN, WE STARTED TO TEXTING ALL THE WAY..
    Agaknya kalau aku call ape cite ek??

    ReplyDelete
  10. la la la just be urselves la bro, kalo care ko bkawan ko akan call orang, so go ahead. kite masing-masing ada cara masing-masing untuk memulakan persahabatan, dan cara kita tu la yang buat orang tertanya-tanya "mamat ni misterius? minah ni klaka gak"

    cara aku mungkin agak berbeza so aku tak sarankan, kalo ko rase call itu ok, its ok.

    atau nak buat cara klasik? anta surat?

    masing-masing punya cara, asalkan si pihak sana selesa, go ahead, tiada halangan =)

    ReplyDelete
  11. agreed ngan shukjessa...
    jd diri sendiri...
    kau tau apa yg trbaik utk kau....
    org laen just lei bg cdgn...
    tp kita yg tentukn...

    ReplyDelete
  12. aishiteruuu sayang Sizuka~~~

    oh Sizuka ku tunggu panggilanmuu~~~

    (saje je, xde kene mengene pon haha)

    ReplyDelete
  13. comment reply

    @shukjessa
    hahaha, bile kita asyik pikir nk jd diri sndiri, kdg2 kita terlebey plak smpai tak jd diri sndri, kan??

    @luvly teddy
    thanks!! i try my best

    @zulaikha
    thanks!! rase mcam kurg loser dh..
    hahaha

    ReplyDelete
  14. mcm mana kalo dia tipu?ntah2 tiap2 hari baca blog ko??hehe,,
    btw,gud luck!!

    ReplyDelete
  15. @e~car182
    hm, mungkin jgak..
    tp rasenye takde sbb dia nk tipu..
    aku bukan kaya atu berpangkat pon..
    tgk laa nanti, nk try uji dia tipu ke tdak..
    hehehe

    ReplyDelete
  16. hahaa....
    tu jer soalan?? dushhh.

    ReplyDelete
  17. @DaHLia

    tu laa psal...
    masa menaip tak pikir pon..
    lpas send baru pkir agak kurg relevan..
    hahaha

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License