Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 8, 2010

I Bet Parit Raja can get 100 000 Fans before any other Malaysian place

this is ninety-first..
..and I'm sorry!!


Buka Facebook,
selalu aku terpandang tab Suggestions kat wall aku..
dan setiap kali aku pandang,
aku tergelak sorang-sorang
(gilo hapo)..
aku gelak sebab banyak benar pages yang dicipta,
dan amatlah menggelikan hati aku..

Ini aku nak cerita pasal satu fan page ni..
Eh, bukan satu tapi 14 pages..
Bernama
'I Bet ______ can get 100 000 Fans before any other Malaysian State'
(sila isi tempat kosong dengan negeri anda, pasti ada..)




Yup,
sume negeri ada,
14 termasuk Wilayah Persekutuan...
Baru ditubuhkan dalam 24 Mac 2010 yang lalu..
Sangat mendapat sambutan...

Ini adalah keputusan terkini pada
jam 0000 8 April 2010..

Sarawak mendahului, huyoooo..

Mungkin niat suka-suka..
Tapi macam agak menggalakkan kenegerian sket..
Aku tak nak sampai dalam fan page tu,
ahli-ahli kutuk negeri-negeri lain..
Memang belum ada, tapi mane laa tau kan..

Aku nak observe je..
Nak tau keputusan..
Negeri mana menang..
Dan aku nak tau, sape yang menang tu,
akan dapat apa sebagai ganjaran..
Lawak betul fan pages camni, tp menghiburkan..
HAHAHAHAHA

Di bawah adalah link terus ke fan pages tersebut..
Klik laa negeri anda dan jadilah fan (kalo berminat laa)..




6 comments:

  1. tak koser tau nak layan page2 entah ape2 ni

    hahahaha ..bukan ape karang ada yang cetek akal dok hina orang negeri2 lain

    padahal duk dalam mesia gak kekeke

    ReplyDelete
  2. tu laa. kate 1Malaysia. buat ape nk create page2 ni -.-"

    ReplyDelete
  3. macam2x fan page pelik2x kt facebook ni..huhu..


    http://belogbagus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. @.::WaNiE::.
    setuju...

    @Amirah Rashid
    Orang yang buat sume fanpages ni adalah org yg same..
    mungkin seronok2 je kot..

    @shafiq
    btol sgt..

    ReplyDelete
  5. Parit Raja..???

    ReplyDelete
  6. @Cik N
    yup..Parit Raja...
    knape??
    hehehehe

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License