Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 12, 2010

Si Sisi Cerah

this is ninety fourth..
..and I'm sorry!!


Hari yang indah,
semuanya berakhir dengan indah.

Satu kucupan bererti selamat malam,
saling memberi dan merasai.
Ah!! Ianya hanya ciuman,
hanya satu ciuman.


Ketika aku patut dibuai mimpi,
perasaan ingin tahu menyelubungi,
lalu aku mengekori si dia.
Dia ambil sebuah teksi,
menuju ke tempat seseorang jejaka.
Menuju ke ranjang,
perutku disinggahi rama-rama.
Segalanya dalam fikiranku..

Dia sentuh dada bidang jejaka itu.
Lalu dia ditelanjangi.
Ah!! Lepaskan aku pergi..

Aku tidak mampu melihat lagi,
ia membunuhku,
dan mengawalku...


Cemburu,
mencampakkan indah ke lembah tak bertepi,
menukar ke dodoian sengsara,
menjerut alibi mu.
Namun,
ianya harga yang patut aku tanggung,
takdir sedang memanggilku,
kerana membuka mata ingin tahuku,
kerana aku si sisi cerah.

Aku takkan..
Aku takkan..
Aku takkan..


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

berinspirasikan dari lagu
Mr Brightside oleh The Killers
gambar juga dari video klip alternate version lagu tersebut.

Lagu ini favorite aku,
dari 3 tahun dulu jadi ringtone henset,
sampai sekarang!


7 comments:

  1. hahaha..igt kan luahan perasaan ape tadi..eheheh

    ReplyDelete
  2. @nabila
    just interpret lagu je...
    hahahaha

    @KERAK NASI
    insyaAllah, sedaya upaya akan setia...

    ReplyDelete
  3. aku igtkan ape td bro..lagu rupanya..haha..teruskan berkarya!..

    ReplyDelete
  4. habes di translate lagu ni...
    nice job...
    suka gak lagu ni...

    ReplyDelete
  5. aiyak. knp lagu fav kite mesti same? hee. baru aritu lyn lagu ni time karaoke :P

    ReplyDelete
  6. @theSkycrapper
    hehehe, saje je bosan2..

    @Syafiq Kadiran
    sape yg tak suka lagu ni, kan??
    paling worst pon xde laa sampai benci, kan??

    @Amirah Rashid
    yeke??
    waaa, sure suara sedap nih..

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License