Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jun 12, 2010

Untuk KITA!!

Hari itu
aku terima satu panggilan telefon..
Jauh dari London..



"Hello..awak.."
"Owh,
Gemma..."

"Maafkan saya..."
"It's ok, saya tahu...
kita memang di dalam dua dunia yang berbeza..
Hubungan kita memang tiada masa depan, sejak awal lagi.."


"Adakah hubungan kita satu kesilapan??"
"Awak, jangan pernah cakap ianya satu kesilapan...
Anggap laa kita hanya berusaha, namun Tuhan yang menentukan..
Saat bersama awak, adalah satu kenangan
yang takkan saya lupa sampai bila-bila.."


"Saya pun..Maafkan saya.."
"Tak apa..
Usah mintak maaf...
Awak jalani kehidupan baru awak dengan bahagia..
Pastikan awak disayangi dia sepenuhnya..
Dia mungkin yang terbaik untuk awak
Untuk KITA!!"


"Terima kasih, awak..sob..sob.."
"Janganlah menangis..
Awak kelihatan sangat cantik dalam pakaian pengantin..
Senyumlah, senyuman awak indah..."


"Awak..."


Aku mematikan telefon..
Mata aku bergenang...
Aku tak mahu dia dengar suara aku menahan airmata..


=========================

Gemma Arterton, 5 Jun lalu dia secara mengejut berkahwin dengan seorang lelaki berusia 37 tahun bernama Stefano Catelli di Zuheros, Andalucia, Sepanyol...Catelli merupakan pengurus pemasaran bagi sebuah syarikat fesyen terkemuka
(hambik ko, aku memang bukan tandingan dia..)..
Dan aku kecewa lagi...(sila jangan gelak...)
(tapi aku berguling-guling tahan gelak masa buat entri ni..hahaha)


Lebih tentang perkahwinan mereka
Gemma Arterton: Spanish Wedding Pictures!
Gemma Arterton Pulls Off Secret Wedding in Spain




14 comments:

  1. ehhh

    kenapa gambar aku kawen rahsia2 aritu ada kat sini

    ok jangan gelak

    (tapi aku gelak masa taip komen ni)

    hahhaha

    ReplyDelete
  2. AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!kau lah manusia paling ngeng pnh aq jumpe..

    ReplyDelete
  3. Hahaha. Aku pun ada dengar dia kawin senyap2 sebelum nie. cadang nak bg tau kat ko. Tapi tak jadi sbb ingat ko main2 minat kat dia.

    Tengok2 betul2 minat. Hahaha. sipa kecewa lagi. Cero cero..

    ReplyDelete
  4. perlu x aku tmpag sedih?hak2

    ReplyDelete
  5. hohohoh gemma pakai no ape? digi? maxis?

    ReplyDelete
  6. hahaha..ko memang gegeh ar cero..nak saja aku lastik ko dekat2..haha

    ReplyDelete
  7. hahaha... poyo jek!

    pernah jumpe dia ke?? hehee

    ReplyDelete
  8. imaginasi tahap tertinggi dari mr. cEro...
    muahahaha
    :D

    ReplyDelete
  9. kem slm gemma!hahah

    p/s: cero mmg sengal!haha

    ReplyDelete
  10. hikhikhik~
    tinggi betul imaginasi u eh
    nice entry ;)

    ReplyDelete
  11. giler poyo entri ko nih..
    hahahaa..

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: