Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jun 3, 2010

Buah Hati Baru ru ru ru ru ru...

one-three-one-point-six
I'm sorry..


Ya..ya..
aku tau...
sepatutnya entri
tEka-tEki..
aku postpone ke ari isnin nanti laa
tak scan gambar lagi laa...


===================

Aku sudah (lama) jatuh cinta...
Setelah kecewa dengan Lisa Surihani yang tak pandang pun aku sebelah mata,
aku tukar arah ke sorang hot stuff ni...

Memperkenalkan,
Gemma Arterton


Aku sedar dia wujud sejak tengok citer
St Trinian's agak-agak 2-3 tahun lepas..
Slow-slow aku follow dia
jadi Gadis Bond untuk
Quantum of Solace (siot lu Daniel Craig)
jadi Io dalam
Clash of The Titans (tak guna Sam Worthington)
dan latest jadi Princess Tamina dalam
POP: The Sands of Time (arrgh, Jake Gyllenhaal)

Kenapa aku suka dia??
sebab yang sama kenapa aku suka Lisa Surihani kot..
sebabnya, tak tahu!!
aku nampak, aku suka..
susah aku nak suka orang ni..
hahaahah..

Korang nak tau, dia ada tattoo 'angel wing' kat belakang telinga kiri..

BTW, aku nak layan
Prince of Persia esok..
dengan sape, itu korang dah boleh teka..
hahahaah

p/s:
agak-agak kalo aku ajak
Gemma makan sambal belacan,
dia layan tak??
ke dia pon tak pandang aku sebelah mata??
sedey arr.. (T_T)




15 comments:

  1. hehehe...pastu ko update la ek cite ko ek..huhu..rindu nk baca weh...

    ReplyDelete
  2. sebelah mata pn de x pandang wehh

    ReplyDelete
  3. dengar kata si gemma nie dalam pertimbangan watak yang akan ganti megan fox dlm transfomer. tapi tak official lah lagi.. muahahaha

    Weh aku tak tgk lagi Prince of persia. Ish2.. :(

    ReplyDelete
  4. dh tgk prince of persia smlm!!!!!!!!!!syokkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!

    kau kuar ngan ehem2 kan..xmo wat dye sdeyh2 ok =)

    ReplyDelete
  5. wa syak beliau mmg xkan pandang lu langsung!!!!!! kah3x


    >>___<<

    ReplyDelete
  6. lu kene tengk lagenda budak setan beb...gua baru lepas tgk...lisa surihani mmg bagi cair la satu wayang...hahahaha

    ReplyDelete
  7. @7482399257383247358.0
    dear nenek moden,
    insyaAllah kalo ade bende yg boleh dicerita..
    kalo stakat tgh wayang je, bosan gak,kan??

    @oh farah
    aku bet dia tak tau pon aku wujud..
    hahaha

    @WZulhilmi
    kalo dia ganti megan fox utk transformer, sure aku tgh citer tu 10x kt wayang..hahah

    @iemaZAIMAH
    best ek??
    takpe2, esok je lg..
    n thanks, aju takkan buat dia sedey..hihi

    @Frodo Baggins
    aku pon rase camtu..
    hm, bawak ke mimpi je laa..

    @.::WaNiE::.
    correction: very beautiful..heheh

    @hentakbelipat
    adakah lisa cuba nak memenangi hati aku kembali?? arrgghh!!!

    ReplyDelete
  8. brcitarasa tnggi rupenye...
    hihihi~~~
    ;D

    ReplyDelete
  9. @raja dinie
    ayat dinie sikit silap..
    bukan bercitarasa tinggi..
    tp berangan kosong tinggi..
    hahaha

    ReplyDelete
  10. bro ape POP, LBS la weiiii romantik sikit keh keh keh

    ReplyDelete
  11. @shukjessa
    hahaha, antara lisa surihani dgn gemma arterton, aku pilih gemma..
    hehehe

    ReplyDelete
  12. mane cerita best2? hihihih

    ReplyDelete
  13. aku mcm mne??? hahah..

    ReplyDelete
  14. @Ery Farieha
    ada...teruskan laa membaca...

    @KERAK NASI
    ko nak jugak ke??
    ok laa, aku bg..
    hehehehe

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License