Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jun 15, 2010

Nak Tukar Angin...

one-three-eight
I'm sorry


Aku, kalau dah suka, aku setia..
same goes to blogging..

Tapi, tak salah kalau tukar angin sekali sekala..

Di bawah adalah beberapa contoh background blog ni yang pernah aku pakai satu tika dulu..
Boleh tak kalian tolong pilih satu jenis dan bagitau kenapa?
Kalau semua tak menepati citarasa kalian
suggestkan kombinasi warna yang sesuai untuk aku jadikan background..
Tapi nak kekal yang sedia ada pon okey..

Pilih laa yek!!!
Dan komen sejujur yang boleh..
drag cursor ke gambar untuk ketahui namanya
(blog ini mengamalkan prinsip jujur dalam mengomen..hehehe)







23 comments:

  1. suka yg skang nie da. yg lain ada yg mcm terang sgt. ada yg mcm suram sgt. :D

    ReplyDelete
  2. nak Blue Lagoon which means yang same macam sekarang..
    hee,,
    aku pernah ckp dah knape kan...

    heee...

    ReplyDelete
  3. black n white tu nmpak style sket..:)

    ReplyDelete
  4. ehem2..yg gloom dark tu sgt gloom kot..ahahaha!eventhough kaler blog aq cmtu gak..

    yg red blu tu cm striking sgt..sme ngan green vida..eventhough,cm menggoda..tp aku suggest xpyh la..ahahaha!

    yg ehmm yg coklat tu ap nme eh?lupe lak..tu..ermm..ermm..(blank)

    eh!ok2..sme ad yg coklat(no3) tu or sedia ada..sbb due2 cm tak striking sgt n quite nice la..

    ReplyDelete
  5. yg nie je kot. sbb color dia da ok n sedap mata memandang..seyes haha =D

    ReplyDelete
  6. deep cage namapak nice one..

    ReplyDelete
  7. aku nak blue lagoon...
    yg red blue tu mcm serabut sikit..
    terlalu terang..
    yang gloom dark tu mcm terlalu simple and aku rasa mcm sempit pulak tempat ni..
    yang deep cage tu..wlpn aku suka kaler brown..hehe..tapi,aku tengok mcm tak sesuai je utk ko..(alamak)
    green vida pulak menyakitkan mata aku..
    blue lagoon..simple but nice..kaler biru bukan ke nak bg nampak luas sikit?mcm sesuai je utk ko..biru tu bukan ke lebih ideal untuk lelaki(ek?hehe)..
    weh..aku komen panjang2 lak kat cni..hehehe...xpayah ubah....dekat mata aku..1.blue lagoon...2..deep cage..xde no 3..hehe

    ReplyDelete
  8. ini anatara my komen yang tak seberapa ini.. Huhuu

    1) Red Blu
    Rasa macam tak sesuai tengok. Sebab dia macam dh tenggelamkan header ko je, Lepas tu nampak mcm janggal sikit. So jgn amik!!

    2)Gloom dark
    Memang gloomy aku tengok.. Mcm pokemon Gloom. wakaka. Tapi oklah dia simple. Yang nie my third choice. (pandai2 je)

    3)Deep cage
    Dia punya susunan colour agak messy sikit. mcm tak cantik ditengok. ><

    4)Green vida
    Yang ni pun cantik gak aku tengok.
    warna sesuai. Mcm eco friendly.. Tapi blog ko pasal alam sekitar ke?? hahaha. fikir2 kan lah.Tapi this is my second choice

    5)Blue lagoon
    Hah ni feveret aku. first time aku tengok pun dah rasa kagum. Memang mantap padanana colour dia..

    ReplyDelete
  9. rasenye yg skg ni da ok....kombinasi kaler die ok....x serabut sgt tgk..

    red blue...ermm...bg saye krg...mcm bendera Amerika plak...hehe3

    Gloom Dark leh thn jgk...mcm klasik gayanye...cam emo pon de...

    Deep Cage plak kombinasi die ala-ala retro gitu....disko2..yeah3...haha3 cntik gak....

    Green Vida terlalu GREEN!!! ala-ala citrus gitu....arghh!!! skitnye mata...silau dong...hehe3

    ReplyDelete
  10. rasenyer yg No:2 and No: 3 sesuai dgn anda..

    No:2...sebab macam mysterious..sama mcm cero..misteri..

    No:3...sebab rasa wane benda alah mcm otak tu nak sama mcm wane kuning backgroung..nampak MASUK..

    just an opinion from an observer..

    ReplyDelete
  11. thanks kpd semua yg beri pendapat...

    aku janji, semua komen akan diletakkan dlm penilaian..

    hehehe

    ReplyDelete
  12. semua buruk atas sebab kombinasi dengan gambar otak tahi tersebut.

    -kudozu

    ReplyDelete
  13. deep cage...
    ^^

    ReplyDelete
  14. @Anonymous
    hahaha, terbaik dr kudozu..
    sgt jujur..
    tp malangnya,
    the header and this blog are one..
    Nothing I can do about it..
    heheheh

    @raja dinie
    hehehe, thanks...

    ReplyDelete
  15. err..xde pape..sje tmbh komen..ahahahaha!

    ReplyDelete
  16. well at least edit the image la bhai. i know the significant of the pic for this blog tapi sumpah buruk la kalau nak matching dengan corak line line kaler tak maju.haha.

    ceh suka betul aku kondem design blog orang kan.haha.

    anyways, at least blog ko boleh la aku sedap mata nak baca compare dengan design background kaler hitam tulisan kaler putih sekecil alam. sakit mato den la.
    haha

    jujur ikhlas
    -kudozu

    ReplyDelete
  17. aq suka yang kaler hijau!!~ seyes...yg blome dark kaler hitam putih tu x smart ...x mesra alam..hu3

    yang ikhlas dari naim,
    naim..ha3
    p/s: aq pon baru tuka angin tdi!~ he3

    ReplyDelete
  18. @Anonymous
    dear kudozu,
    hahaha, aku suka jujur2 camni...
    tp kalo nk edit, jd tak best laa..
    hehehe

    @AnWaRnAiM
    thanks bro..
    bakal singgah ke blog ko...

    ReplyDelete
  19. ok bg aku..

    first n fourth template tu mencolok@menyakitkan mata coz terang sgt

    second template boring

    third n fifth ok..

    sekian

    ReplyDelete
  20. rasanya xda ape yg beza kn?..cuma backgroud..hehe.menarik tertarik kau mmg debom..hehe

    ReplyDelete
  21. Deep cage

    Nampak macam..sempoi?

    ReplyDelete
  22. @DuniakuAbstrak
    thanks bro..akan diambil kira smuanya..

    @q-nizam
    mmg niat nk tukar background je pon..
    tak suka laa nak ubah byk2, nanti visitor byk lari..

    @ayin~weeweet
    hehehe, thanks!!!

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License