Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jan 31, 2011

Aktiviti 18jam Sehari Aku



Bagi yang rajin surf internet,
aku pasti ada (paling kurang) satu imej dalam internet yang membuatkan anda bengang..

Bagi aku yang dikatakan psycho
dan 18jam dari 24jam hidup aku sehari dihabiskan dalam alam siber,
ada satu gambar yang sangat aku tak suka!

Ianya ada bulat hijau, segitiga pink dan segiempat biru dalam kotak yang pecah.
Cuba kalian teka gambar apa?




sila jangan reload page...

..sebab gambar yang aku maksudkan ialah ini:



Bengang gila rase bila bukak page je ada gambar ni..
Sangat tak suka...

Oh! By the way, this icon is called 'broken image' icon.

postquam-scriptum:
Aku rasa Google Image skang dah lambat laa..
Tekan sekali lambat nak loading berbanding dulu..
Ke aku sorang je yang rasa camtu??


16 comments:

  1. aku baru nak reload. pending sket aku pepagi ni hehehe..

    ha'ah! agree with u !!
    page aku pun dah berat.

    ReplyDelete
  2. kureng asyem tol...asihhhh..=.="

    ReplyDelete
  3. hahaha... mmg sakit ati la kan kalau kuar binatang tu~ heh

    ReplyDelete
  4. hahha..
    tulah..baru igt nk reload..
    menatang tu saja nk menguji kesabaran kita bro.. :p

    ReplyDelete
  5. agak frust jugak la kalau kuar icon tu

    ReplyDelete
  6. ak dh ter reload lah cero.. kah kah.. sbb ak tak suka baca selagi tak semua gambbar keluar. bila baca entry ni h baru sedar yg mmg tu gmbr dia. ha ha.. ak rasa google image makin lembap sbb dia keluar semua gmbr sekaligus dlm satu page berbanding dulu yg bahagi beberapa page..

    ReplyDelete
  7. seyes aku benci jugak gambar tu. terutama bila nak masukkan gamabr dalam blog, Grrr. Tenet pulak tak boleh nak slow lagi.

    ReplyDelete
  8. aku pun rasa begitu!
    kalau bukak blog byk pic mmg nasib la, trus kena pangkah ngn aku bila keluar broken pic tuh

    ReplyDelete
  9. stuju!!!! aku pung bengang gaks

    ReplyDelete
  10. @m i r a f i q a
    hahaha, sori2..

    @mr delirium
    hahaah, jgn marah bang..hhehe

    @echasuzrin
    lg sakit ati kalo bila reload je ade lg mende alah tu, kan??

    @little cart00n
    hahaha, tp kalo reload2 pon tak kuar2 gak gmbar sbenar, mmg bikin panas, kan??

    @pu3aan
    hehehe

    @WZulhilmi
    setuju dgn ko..
    actually, google terkenal dgn kelajuan diorg, so kalo image lambat, agak mencabar kredibiliti arr kan??

    @Akulah Aqilah Itu
    pergh!! ade blog yg base on gambar je, mmg jenuh arr nk tunggu loading..

    @me | is | aku
    haha, ikut kesabaran gak..
    kalo rase blog tu berbaloi utk ditunggu, takpe..
    sanggup tunggu tu...

    @Lovely Bella
    hahaha, bengang kan??

    ReplyDelete
  11. @Dark Half
    hahaha, kalo penuh kesabaran, mmg dah direload...
    tp kalo tak sabar, mmg pangkah trus...

    ReplyDelete
  12. kadang2 sakit hati gak lah bile kua icon tu..hehe..yup..google image skrg da makin slow ckit..

    ReplyDelete
  13. Cero.takmo cakap pasal icon *broken image* tu.tapi nak ckp.Tulisan anda mengingatkan sy kpd seseorang.tulisan anda sgt cantik utk seorang lelaki..(tiada unsur bodek.)^_^

    ReplyDelete
  14. @tulip
    google image sangat slow skang dan menguji kesabaran..

    @airaniez wirdani
    er..hm..camne nk ckap ek??
    tulisan tu adalah typeset, font spicy sushi roll something like that dah tak ingat dh namanye..hehehe

    ReplyDelete
  15. hahahahaha
    aku nmpk tu je trus mls nk online -.-'

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License