Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jan 15, 2011

C'est La Vie



Lidah yang terluka boleh menyembuh sepenuhnya dalam masa 24-48 jam.

Luka paling kecil di jari boleh hilang sakitnya paling cepat selepas 45 minit.

Ingatan ikan emas bukan hanya 3 saat seperti yang umum war-warkan.
Ianya mampu berpanjangan selama 3-6 bulan.

Blog ini bertukar warna latar 14 Jan yang lalu dan kembali ke warna asal selepas 24 jam kemudian.

Namun, kenangan bersama insan istimewa adalah terbaik,
tetap kekal walaupun kadang-kadang tidak berakhir dengan sempurna.



postquam-scriptum:
Aku ucapkan terima kasih atas segala sokongan.
Percayalah, jika aku mampu, aku mahu peluk erat semua jasad.
Tapi, jangan ditanya sama ada aku OK atau tidak,
kerana aku TAK OK!


16 comments:

  1. this is life atau orang perancis kate "Sey la vi" hohohoho

    ReplyDelete
  2. dulu ade lagu group pompuan 4 org tajuk same ngn entri ko nih..
    lupe plak ape nama group tu..tp skrg dh xde dh dorg nih..

    ReplyDelete
  3. walau kau kata TAK OK, kau mesti OKAY! igt cEro, ni bukan pengakhiran hidup. kadangkala kita kena melepaskan apa yang kita sayang. utk hdp, inilah pentasnya.

    ReplyDelete
  4. kau kena ok cEro. tak kira. kena ok jugak.

    ReplyDelete
  5. it's ok to be NOT OK. hidup, mesti ada jatuh bgn kan? tp jgn tak ok lama2. :)

    ReplyDelete
  6. mmm husband aku kirim slm. Dia pun sependapat dgn aku sbb kami dah mengalaminye. Tp nmpaknye mcm kau dah buat keputusan. All da best Cero!! ;)

    ReplyDelete
  7. Benci...

    -kudozu

    ReplyDelete
  8. by referring to the last phrase, i believe u've made the decision

    ReplyDelete
  9. Kenangan mmg perkara terbaik...
    anggap lah semua ni ujian utk ko Cero...
    so be strong keyh!

    ReplyDelete
  10. fakta kah.nice~

    sedikit kekurangan yg jadi dlm kenangan buat kite igt kenangan 2~~
    kalau ia bukan perkara baik bole jadi pengajaran utk bina kenangan kemuadian hari..:D

    ReplyDelete
  11. be strong cEro...
    all the best...

    ReplyDelete
  12. tak terlambat utk mengatakan,

    aku tahu cero aku hebat.dia kuat.tapi kekadang kekuatan dia ingin berehat.tapi aku percaya beliau akan kembali kuat seperti sedia kala :)

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License