Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Oct 17, 2018

Kisah Anda dan Si Perentas Masa.



Salam.

Jadi,
cuba bayangkan satu situasi yang bersifat hipotetikal.

Seorang lelaki mengaku diri sebagai seorang 'perentas masa'. Anda tiada sebab untuk meraguinya. Destinasinya yang seterusnya adalah tepat sepuluh tahun di masa silam. Disebabkan anda telah menyelamatkan si perentas masa itu daripada bahaya sebelum itu, maka dia buat keputusan untuk membalas jasa anda dengan memberikan satu peluang.





Katanya,
"Tulis mesej di dalam kertas ini. Aku akan hantar kertas ini kepada diri kau 10 tahun yang lepas. Kau ada peluang untuk memberitahu diri sendiri pada 10 tahun lepas tentang apa yang dia, iaitu kau, sepatutnya tahu dalam masa 10 tahun ini."

Kertas yang dihulurkan hanya muat untuk ditulis dengan 140 aksara. Boleh kurang, tidak boleh lebih.

Apa yang akan anda tulis?



cEro: Sila tinggalkan jawapan anda di ruangan komen. Aku akan kumpul sebanyak mungkin jawapan daripada pelbagai sumber dan gabungkan di dalam satu entri akan datang. Kalian boleh tulis seberapa banyak mesej yang kalian mahu TAPI aku akan anggap satu mesej hanya untuk satu orang dari satu orang yang sama. Jika kalian tulis lebih daripada 140 aksara, aku akan anggap mesej tamat pada aksara ke-140; bermakna aksara ke-141 dan seterusnya akan dianggap hilang. Ingat! Mesej ini berpotensi untuk ubah kehidupan kalian sepanjang tempoh masa 10 tahun ini. Tulis dengan bijak.

Good luck!





.

3 comments:

  1. Buy bitcoins, lots of it :D

    ReplyDelete
  2. That I should be more participative during high school. Join je mana2 event and tournaments. Menang kalah itu bukan yang utama. Kenangan yang lebih berharga. I was too afraid of losing and make mistakes during my youth. That's what I regretted the most.

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: