Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Dec 4, 2019

Jam Terakhir Dekad Ini.


Salam.





Ingat lagi awal tahun hari itu, kita semua berazam?

Aku pun.

Awal tahun 2019 lalu aku ada satu perancangan untuk sesuatu.
Namun, bulan dua belas sudah tiba,
nampaknya satu apa pun tidak berjalan untuk perancangan tersebut.

Ini memaksa aku untuk memikirkan semula semuanya.

Ada perkara yang perlu diubah.
Aku. Aku yang perlu berubah.


Kalian pula bagaimana?
Di jam terakhir dekad ini, sudahkah azam kalian dipenuhi?



Sekian.



  




.


5 comments:

  1. Azam aku muncul dalam bulan 9 baru2 ni, jadi masih sedang mengusahakan azam baru aku tu huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. >Boss Noob

      Kira ok laa tu paling tidak masih sedang diusahakan hehehe

      Delete
  2. Jemput join GA
    https://budoxesquire.blogspot.com/2019/12/give-away-december-haro.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. >budoxe

      Alaa Blee, terlambat laa nak join adoiii. Next time ok :)

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License