Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Nov 13, 2013

Lipas VS. Dunia: Evolusi Lipas




Tahu tak apa yang sama hebat dengan ninja?
Lipas.



Kalau bukan sebab aku major biologi, aku mungkin percaya ninja adalah evolusi dari lipas bagaimana Darwin kata manusia berasal dari beruk.
Tangkas, pantas dan licik.
Tiada yang setanding dengan ninja selain lipas.




Entri lain mengenai lipas:
Lipas Makhluk Sempurna.
Lelaki Yang Takut Tapi Bukan Penakut.
Lipas VS. Dunia
Lipas VS. Dunia: Himpunan Lipas
6 Peranan Lipas dalam Kehidupan dan Alam.



.




16 comments:

  1. hahahhaha.. aku tau yang gelabah tue hang kan cEro kan... kakakka

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Aujinz
      Hush! Geng mana boleh pecah rahsia...hehehe

      Delete
  2. Lipas dan Cero ibarat isi dan kuku. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. @WZulhilmi
      TIDAK! Lipas dan aku adalah seteru. Hehehe

      Delete
  3. tu belum bila dorang terbang lagi.. mau kalah ninja. hoho.. tapi bila sekali dapat tangkap dorang memang puas hati la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Haryz Khairuddin
      perasaan boleh pukull lipas dgn selipar adalah kepuasan yg tidak terkata...hehehe

      Delete
  4. wahkakakaa... tergelak aku sorang2 tgh2 mlm ni hang tau dak cero?? XD

    owh hang bdk bio ka? patut la aku tengok hang lukih kaki lipas tu pn mcm style budak bioD, dan juga dari pemerhatian hang tentang siput khinzir dlm entry hang yg lepas2 tu hihii... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. @plain83
      Cikgu bio aku dulu marah kalau aku tak lukis gambar hidupan baik-baik. Kata dia, "Cuba org lukis awak mcam org lidi je, awak marah tak..."

      Delete
  5. damn..aku mmg ingat lipas ni evolusi ninja sejak azali lagi..

    dan dia kamikaze juga..cuma dia tak mati sampai beberapa hari kalau kepalanya tanggal..

    begitulah ceritera kehebatan lipas..hakhak

    ReplyDelete
    Replies
    1. @nazha anua
      dikira dr segi ketangkasan, aku rasa mmg ada benarnya lipas datang dr ninja dikacukkan dgn askar kamikaze jepun.

      Delete
  6. benci la aku... tengok kaki dia tu je aku dah geli geleman. ngek la ko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. @chirpy chummy
      kalau kau tgk kaki pun geli, aku kena kaji satu badan lipas.
      Errr...mimpi ngeri kot..hehehe

      Delete
  7. Stress oiiii bukak-bukak entri terus nampak kaki lipas!!!! T______T

    ReplyDelete
    Replies
    1. @AdilaKaman
      Hahaha, bertenang..
      Tu baru kakinya je...hehehe

      Delete
  8. AHHAHAH, teringat pulak mak kat rumah, pun takut lipas, lagi-lagi yang boleh terbang tu.wuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. @nanadhoi
      hahaha, satu geng laa dgn mak...hehehe

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: