Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jun 26, 2012

Lelaki Yang Takut Tapi Bukan Penakut.










postquam-scriptum:
Kadang-kadang aku terfikir,
kenapa kita perlu takut lipas sedangkan lipas tu kecil dari kita?





13 comments:

  1. tak takut lipas....cuma geli aje...:D

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. nasib baik aku tak takut ngan lipas.. aku cuma tak suka kaki dia yang tajam bila dia hinggap kat badan..

    ReplyDelete
  3. hahah katakan apa saje... tetap tak suke / geli ngan lipas.. erk!! kerana lipas sekor sanggup berlari berkilo2 hahaha

    ReplyDelete
  4. lipas terbang paling tak cool! boleh lari macam orang gila kalau jumpa!

    ReplyDelete
  5. kenapa?

    sebab kaki lipas tu tajam!
    sebab dia suka kejar org!
    sebab dia akan terbang dan hinggap ikut sukeati!
    sebab kotor!
    sebab kalau kita terkelepek lipas, nanti akan klua taik dan bunyi nya amat menggelikan.
    sebab lipas suka masuk celah2 baju.
    sebab geli woi!

    >.<

    ReplyDelete
  6. IMAGINASI TERBAIK! LIKE..LIKE..LIKE.. :)

    ReplyDelete
  7. Alamak, saya lipas tak pe lagi. Tapi kalau CICAK. oh noo. T_T

    ReplyDelete
  8. @Angah
    aku takut lipas..dan geli lipas...

    @Aujinz
    Kaki tajam, badan bersegmen, kepak nipis tapi kuat, isi badan putih dan hijau dan kuning...geli!

    @SyahNas80 @ Nana
    Lipas makhluk yg menggelikan...

    @nabil
    lipas terbang, maka huru-haralah dunia...

    @~* chirpy_chummy *~
    arrrgghhh!!! aku dah terbayang semua yg ko kata tu...

    @MS. NO NAME
    Hahaha, sakit perasaan memikirkannya...

    @ParkAir
    Tapi perlu!..hehehe

    @5135478666833308870.0
    Miss'Lala
    cicak ok lagi, walaupun geli jugak..hehehe

    ReplyDelete
  9. lipas ok lagi..kalau kena biawak fuh..eh, tak logik eh?haha

    ReplyDelete
  10. @nazha anua
    mungkin sbb biawak tak selalu jumpa kot, jadi tak tau nak takut ke geli..hehehe

    ReplyDelete
  11. ekceli bukan takut lipas.. cuma geli je dgn kaki berbulu beliau yg merayap2 atas kaki kita. nak pulak yang suka terbang2 tu. lagi la..

    so takut =/= geli..

    ReplyDelete
  12. @Haris Khairuddin
    GELI! Aku sangat geli merangkap takut merangkap tak boleh diterima akal fikiran..hehehe

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: