Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Sep 19, 2012

Lelaki Yang Hanya Ada Cinta Dalam Hatinya.


Kalian tahu apa yang lagi sakit dari dapat kad jemputan kahwin dari crush?
Menghadiri jemputan kahwin tersebut.







postquam-scriptum:
Melukis guna mouse memang menyakitkan.
Kalau ianya berterusan, aku mungkin akan menghidap carpal tunnel.
Aku perlu beli tablet sesegera mungkin.



.




14 comments:

  1. Adoi cero..ko lambat bertindaklah cero...

    Jangan takut nak luahkan perasaan, mungkin ada peluang sebenarnya, siapa tahu??

    ReplyDelete
  2. siut. sedih pulak.

    semoga cepat dapat tab :3

    ReplyDelete
  3. wah! bestnya storyline ni..
    aku suka betul..hehehe

    betul..kalau hang tak berani, tengok jela perempuan hang suka ditekel..

    ReplyDelete
  4. okeyh.. ini best punya.. adakah kisah diri hang Cero?

    dan.. lukis guna mouse pon ohsem... aku rasa kalau guna tablet lagi ohsem.. sila cepat beli tablet.. hahahhaa..

    ReplyDelete
  5. pehhh aku suka aku suka aku suka

    ReplyDelete
  6. CUN!


    Tapi ending cerita ni yang tak berapa nak cun lebih² lagi aku lelaki, boleh faham serba sedikit la apa yang watak utama dalam cerita ni rasa.. ;D


    Guna mouse dah dapat yang superb macam ni, tak tahu la macam mana bila guna tablet.

    ReplyDelete
  7. Jangan ulang kesilapan ni, pompuan akan lebih tertarik dengan lelaki yang berani.Susah cemana pun, she still a woman.Mesti cair. Trust me (^^)

    ReplyDelete
  8. lama x tggl jejak..bli la galaxy note! :)

    ReplyDelete
  9. @norinaomar
    apakan daya, jodoh tak menyebelahi kita..hahahah

    @kudozu
    sila sponsor..hehehe

    @nazha anua
    Berani ada dua makna;
    1) Berani meluahkan
    2) Berani menerima tolakan..
    Aku rasa, aku takut yg kedua tu..

    @Aujinz
    Errr..Separuh kisah aku, sparuh lagi, aku tak datang majlis perkahwinan tu..hehehe

    Aku takde sponsor nak beli tablet..hehehe

    @hentakbelipat
    orang nak kahwin mestilah suka..hehehe

    @Yousof
    Haha, lelaki memang sensitif sikit bab mcam ni, kan?

    Hahaha, lambat lagi kot nak dapat tablet...

    @Cik Klawa
    Waaaaahhh!!!
    Dapat nasihat eksklusif dari perempuan..
    Ni yang buat semangat ni..hehehe

    @Miss Comot
    Rancang memang nak beli Note 10.1 tu, tapi uwangnya belom cukup dong..

    @.: Si BungaKopi : .
    Ada dialog laa, tapi sikit..hehehhe

    ReplyDelete
  10. kadang2 keberanian pon x membawa apa2 erti... hmmm....

    ReplyDelete
  11. @topek
    Tapi paling tidak kita tak ada kekesalan tak memberanikan diri di kemudian hari..

    ReplyDelete
  12. banyak perkara dalam hidup ni perlukan keberanian untuk kita amik 1st step. tapi.. ramai yang tak mampu lakukan. cam aku... haih.

    kalau lukis guna mouse pon dah ohsem, taktau la camne pulak kan kalau guna tablet nanti..?? semoga berjaya miliki tablet tu dalam masa terdekat.

    ReplyDelete
  13. @Haris Khairuddin
    Itu yg aku usahakan sekarang..
    Nak memiliki satu tablet mobile, dgn kata lain, aku boleh lukis di mana aku suka bila2 masa aku ada..kan best gitu..

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: