Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Aug 30, 2011

Syawal Datang Lagi Dengan....



SELAMAT HARI RAYA
AIDILFITRI

Sempena hari baik ini,
aku selaku pemilik penuh blog ini ingin meminta ampun sepuluh jari atas segala salah silap yang pernah aku buat sepanjang blog ini beroperasi sama ada aku perasan atau tidak.

Jika ada yang masih terasa hati, silalah berhubung terus dengan aku dan kita boleh slow talk sambil minum air oren bertemankan kuih tart nenas.

Dan...

Jika kalian sedang baca entri ini pada hari raya pertama, Selasa 30hb Ogos 2011, aku menyarankan agar kalian....

TUTUP KOMPUTER
.
PERGI BERSIAP
.
KELUAR BERAYA
.

Hari raya pun nak melekat depan komputer?
C'mon...You can do better, right?

Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir Batin.


1 comment:

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License