Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Aug 17, 2009

19.5 - Sakit!!!

this is my nineteen-point-fifth post..(hahaha)


SAKIT..
Satu perkataan yg ringkas...

Aku penah rasa pelbagai jenis sakit...
Kena belasah waktu kat SBP dulu...sakit!!!
Belasah junior waktu form 5 pon...sakit!!!
Kena belasah waktu kat matrix dulu...sakit!!!
Belasah org kat komuter Seremban mase balik dr kenduri Teah pon...sakit!!!

Duit kena curi mase skolah dulu...sakit!!
Kena rotan sbb balik umah lambat mase kecik pon...sakit!!!
Kena warning dgn bapak budak pompuan sbb aku kaco anak dia...sakit!!!

Jatuh motor kali pertama, calar tangan...sakit!!!
Jatuh motor kali kedua, casing pecah...sakit!!!
Jatuh motor kali ke brape ntah, tangan tergeliat, dada sakit, kaki luka...sakit!!!
Jatuh hati kat tunangan orang pon...sakit!!!
Kena buang mcam sampah sebab nama aku bermula dgn 'AHMAD' pon...sakit!!

Patah2 blom lagi, tp tgk org patah tangan pon dah rase...sakit!!!
Sakit mata kena infection...sakit!!!
Sakit perut sbb minum kopi n Yakult...sakit!!!
Cramp kaki sbb main air kat air terjun...sakit!!!

Tapi,
ade org kate, sakit melahirkan adalah paling sakit,
dan sakit gigi adalah kedua yg tersakit selepas melahirkan...
comfirm laa aku takkan pnah rase sakit melahirkan...
Aku penah sakit gigi...memang sakit!!!

korg ckap je sakit ape, aku mgkin pnah rase...(kot!!!)

Namun,
pada aku...
Sakit yang paling sakit pernah aku rasa...
Dan masih alami sampai sekarang...
adalah SAKIT MENAHAN TANGISAN...

stupid...
banyak mende nak aku tangiskan...
tp aku tak mahu nangis...




4 comments:

  1. ha'ah...
    sakit tahan nangis mmg paling sakit la yg penah aku rase (yela..aku tak mengandung lagi..takleh la nk rs sakit beranak kan...hihi)
    tp serious la...kalau boleh...try jugakla keluarkan air mate tu...
    nanti ko akan rase lega gile
    kalau malu nangis depan org, ms ko tgh mandi tu..ko nangis la...try la...=)

    ReplyDelete
  2. uit ape kes membelasah n dibelasah ni?? (^_^)

    ReplyDelete
  3. Misz Liana: Hm..nice suggestion...nanti aku cuba...tp ia akan mengubah sesuatu tak???

    Sz: hahaha, ko tak tau ke aku nih mmg keje membelasah dan dibelasah je...hahaha

    ReplyDelete
  4. sbp mana kau?

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: