Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 14, 2014

My Childhood





As a kid, I used to talk into the fan to hear my robot voice.
Awesomeness.

[13] Previous-----14-------Next [15]




.




19 comments:

  1. Kita semua pernah buat .. sekarang pon aku buat lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Aujinz
      Betul3...
      Sampai skrang aku buat...
      Boleh hilang tension ooo...

      Delete
  2. Replies
    1. @MS. NO NAME
      Gah..gah..gah..

      Delete
  3. Replies
    1. @Gadis Misteri
      Eleh, sekarang pun buat lagi, kan??
      Hehehee

      Delete
  4. Replies
    1. @plain83
      Rightttt!
      Awesome sgt zaman kanak-kanak...

      Delete
  5. skang ni aku dah turunkan ilmu ni kat anak buah aku pulak. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. @anamizu
      aku cuba ajar anak buah aku, tp diorg lagi suka main ipad!
      Cit!

      Delete
    2. anak buah aku pon. dok ipad manjang. tak pon berebut laptop dgn aku. sbb dia nak tgk otromen tp aku saje tanak bagi. haa itu jam la aku buat2 kekononnye buat suara robot gitu adelah nikmat giler ! sipbek tergoda gak dia. kalo x, nayala acik dia ni jd robot sorang2 hahaha

      Delete
    3. @anamizu
      Hahahaha...
      Budak2 skrang mmg kena tegas sikit...
      Kalau melayankan diorang, nanti akan asyik sgt dgn gadget diorg...hehehe

      Delete
  6. adik aku siap masukkan jari kat dlm kipas tu pastu berdarah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @cinderella dah kecik dah
      Mak aih, ngerinya!
      Giler hardcore sampai nak masukkan jari...huhuhu

      Delete
  7. aku igt aku suka main tiang

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Razfira
      AKU PUN!
      Main dgn budak perempuan..
      Budak laki takmo main sbb kata mcam mainan perempuan, diorg tak tahu giler ganas nak berebut tiang sampai tahap sanggup bertumbuk...hahahaha

      Delete
  8. aku pernah cium tiang dan cakap i love u tiang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. isk isk isk... takde koje kamu ni yop.. koh koh koh

      Delete
    2. @nazha anua
      kisah cinta nazha dan tiang...hahahaha

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: