Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 13, 2014

Orang Lidi





Aku rasa, lukisan orang pertama kebanyakan manusia ialah lukisan orang lidi.
Tapi semakin dewasa, kita semakin gagal nak lukis orang lidi seunik semasa kita kecil-kecil dahulu.

[12] Previous-----13-------Next [14]




.




7 comments:

  1. apsal lukisan orang lidi ko takde leher? leher itu penting oh walaupun skadar orang lidi... kekeke ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang lidi aku pun macam tu dulu. Kakakaka

      Delete
    2. @plain83
      aku lukis bukan org lidi sekarang pun tak ada leher...hahahaha

      @Aujinz
      simple tp paling mudha difahami...hehehe

      Delete
  2. haah la. tangan org lidi tu terus dari leher. kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. @anamizu
      Gah gah gah! Apa boleh buat. Imaginasi tak berapa tinggi...hehehe

      Delete
  3. slaluny bebudak mang imagine leher ad kat situ walaupun tak lukis... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. @cinderella asyik tak besar je
      Kot. Imaginasi kanak2 ni kadang2 terlampau tinggi smpai org dewasa tak boleh nak catch up...hehehe

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: