Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Oct 9, 2013

Buih Buih Buih Blub Blub Blub.


Pendek cerita.
Jadi,
aku berminat nak menyertai 'Contest GA #1: Isi buih kata komik!!!' anjuran Plain83.

Bukannya apa,
sebab semalam masa aku jogging, aku kalah dengan nenek tua yang dapat pusing tasik 3 round sedangkan aku separuh tasik pun dah cramp perut berguling-guling sampai hilang macho depan awek cun.
Aku nak buktikan kepada nenek tua itu yang aku pun boleh menang juga.
Ingat dia sorang je hebat? Heh? Heh?
*tumbuk tanah*
Ok, abaikan.

Klik banner di bawah untuk menyertai dan ketahui lebih lanjut.




Dan, ini dia hasil usaha aku.



Ok. Sekian.
Harap menang.


I surely will get back to you, Nenek Tua!
*genggam tangan erat*










12 comments:

  1. owh si rambut helmet mmg paling tidak bagus dan lurus bendul dlm memberi kerjasama dlm menjawab soalan si rambut cacak... lol XD

    ReplyDelete
  2. Hahahaha... jawapan di luar kotak (>^ω^<)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, sesiapa pun boleh memikirkannya...

      Delete
  3. baca saya punya pulak btw lawak :)) http://ifharzcho.blogspot.com/2013/10/contest-ga-1-isi-buih-kata-komik-yang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, ko punya pon best jugak...

      Delete
  4. thanx join!!!gud luck yer!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaupun tak menang tapi tak kisah...seronok!
      Hehehe

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: