Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Aug 24, 2011

Weez Wordless Wednesday 6 #WW








15 comments:

  1. sblm diskaun harga murah sikit, lepas diskaun letak harga lagi tinggi pastu letak sale 20-50%=.=

    ReplyDelete
  2. skang ni 70% diskaun pon gua kena pikir 50x sampai kena istikharah

    ReplyDelete
  3. haha..dengan pikachu2 sedih tak jadi beli

    ReplyDelete
  4. sale kat mesia..
    bebiler pon ader..lagi2 tgh bulan.mesti sale..
    so, no worries..
    kumpul duit dulu der...hahaha..

    ReplyDelete
  5. tak yah percaya dengan deskaun tue semua.. menipu jer.. beli time takde sale murah jer.. koh koh koh

    ReplyDelete
  6. skit hati tgk bju idaman de sale 20% je pdhal hrga bju beratus...suke cari sale 50%, 70%-80% hohoho3

    ReplyDelete
  7. ni lah namanya ukur baju di badan sendiri.


    takpe, kalau ada jodoh dengan baju tu, jumpe lagi~ hehehe.

    ReplyDelete
  8. alahai! sadis je muka!
    jom cero! kita g bundle sama2..dapat rm5 je! :D

    ReplyDelete
  9. @Fina Fento
    dan hasilnya, mereka ttp untung walaupun konon diskaun smpai 70%..

    @JelinaJoli
    tau takpe..
    selalu walaupon 70% diskaun, yg 30% tu still mahal lg...

    @The Sharkox
    hahaha, baju itu tidak bersalah...

    @hanaahmad
    hampa.kecewa. semua ada..

    @MS. NO NAME
    slalu slaes yg mahal2 je diskaun byk...
    yg murah2 tak diskaun pon kekadang..

    @Aujinz
    hahaha, aku pon tak pernah percaya diskaun ni semua...

    @PenuliS
    hehehe

    @Amirah Rashid
    tau takpe...same je mahalnya...

    @Miss Comot
    tp slalunya yg diskaun byk2 ni semua tak berkenan dgn hati..hehehe

    @m i r a f i q a
    fire in the hole...

    @adrinaqamarina
    cuba lagi lain kali..hehehe

    @Elie Lily
    bundle kdg2 ok, kdg2 mcam standard kain buruk je..hehhe..
    Jom bebila...

    ReplyDelete
  10. aku dpt rasakan ada satu agenda tersembunyi which harga dia mmg takde diskaun pun. 70% tu hanya utk mengaburkan pandangan customer je.

    ReplyDelete
  11. @WZ
    Agenda penjual mmg mcam tu..
    Sbnarnya, harga kos tak sampai separuh pon dr harga jualan..

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: