Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Aug 10, 2011

Weez Wordless Wednesday 5 #WW [Seriously?]






10 comments:

  1. kucing tu cakap "apesal lukis gambar aku buruk nak mati.kaki aku tak kurus mcm lidi okeah!" sambil buat muka jijik sikit

    ReplyDelete
  2. keh keh keh..
    kucing tue buat muka bengannnngggg jer..

    ReplyDelete
  3. hahaha. coeml gila pandangan mata kucing tu.

    yg lukisan tu pulak kaki dia boleh terlipat pulak kan. lol

    ReplyDelete
  4. haha..kucing tension tengok kawan dia cuma lukisan

    ReplyDelete
  5. comel gila! nasib baik tak lompat macam bila depa tengok cermin muka sendiri. ekekeke

    ReplyDelete
  6. alolololo. comel nyee! mcm nk cubit2 je! >.<

    ReplyDelete
  7. hehehe..muke die mcm ckp " wat? please la.." hahaha

    ReplyDelete
  8. hahaha. kucing tu lukis gambar dia. :D

    ReplyDelete
  9. kalo gua kucing tu pon gua hangin. apa ke huduh sangat rupa lagu tu....

    ReplyDelete
  10. @kata kila
    hahaha, dia marah sbb lukis tak lawa..hehehe

    @Aujinz
    kan? tak pernah aku tgk kucing aku buat muka bengang camni..

    @WZulhilmi
    hahaha, dia marah sbb tak boleh lipat kaki camtu..hehehe

    @The Sharkox
    haha, dia marah sbb dia ckap sorg2, lukisan tu tak layan..hahah

    @hanaahmad
    hahaha, tu yg muka dia marah tu...

    @Amirah Rashid
    hahaha, takut ko cubit je, dia cakar..muka amrah tu...

    @Nesa Wazir
    kan?? mcam bagus gile respon dia, kan??

    @difficult easy.
    hahaha, hebat! hebat!!

    @JelinaJoli
    kan?? sape tak marah kalau lukis hodoh kan??

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: