Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Aug 14, 2011

Satu Hari di Bulan Ramadhan 4: Alasan



Ramadhan banyak mengajar kita erti kehidupan.
Dan salah satu daripadanya ialah...








Malangnya,
tak semua perkara perlukan alasan
kerana kadang-kadang
alasan menguatkan lagi keraguan.

postquam-scriptum:
Jikalau kalian di tempat si Rambut Tajam tu,
agaknya apa yang kalian buat?




14 comments:

  1. betol tu tepat sekali.
    kadang2 alasan tu buat kite lagi jengkel kat orang tu.
    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  2. errr..ckpla..besela bpuasa perot masuk angin....hehe

    ReplyDelete
  3. alasan lebih menguatkan syak wasangka kalau ia diberi tanpa disoal terlebih dahulu. kalau aku, aku cakap angin jeh. ekekeke

    ReplyDelete
  4. klu aku just biarkan aje. lagi byk bg alasan lagi nampak benoo mcm tak puasa. kdg2 silent is the best treatment *tetiba*

    ReplyDelete
  5. cakap perut banyak angin.
    takleh kentut. so, sendawa je lah.

    hehe

    ReplyDelete
  6. nekmo busy..hehe15 August, 2011 16:23

    hye cero...hehhe..klu aku..aku gelak je..xde plak aku ckp aku posa or tak..hehe..normal kot sendawa..hehe

    ReplyDelete
  7. nekmo busy..hehe15 August, 2011 16:23

    hye cero...hehhe..klu aku..aku gelak je..xde plak aku ckp aku posa or tak..hehe..normal kot sendawa..hehe

    ReplyDelete
  8. kalau aku, aku diam jer..
    tunggu diorang tanya baru aku jawab..

    koh koh koh

    ReplyDelete
  9. betul. tapi coverline cemerlang memainkan peranan besar dalam kehidupan seharian.

    ReplyDelete
  10. hahahhahaahhahhahahah!!! aku ketawa tanpa komen... angin ok! angin! perut masuk angin.

    ReplyDelete
  11. yup..kdg2 x de org hirau pon tp kite je prasan sdiri...hehe3
    da biasa sendawa time2 pose...alasan..masuk angin..dikira alasan k? x jgk..sbb mmg btol pon perot msuk angin... :D

    ReplyDelete
  12. @fadh ^_^
    alasan yg tak kena tempat, slalu menjengkelkan..

    @Umie Artoqiemie
    kan? kan? kan??

    @Cik Ayin
    hahaha, mungkin masa tu tak terfikir kot sbb tgh nak cover..

    @hanaahmad
    haha, ckap "kita puasa" seolah2 nak bgtau "jangan syak aku tak puasa yek"

    @WZulhilmi
    btol btol btol!
    but silent never golden.

    @m i r a f i q a
    hahah, teringat abah aku kata "sendawa itu kentut ikut mulut" ahahah

    @nekmo busy..hehe
    hahaha, takut sgt org nak syak, trus lagi ramai yg syak...

    @Aujinz
    hehehe, diam kang diorg kata kita cover baEk punya..hehehe

    @Encik Psychopath
    haha ilmu coverline perlulah sejajar dengan skill buat jahat..hehehe

    @JelinaJoli
    kah kah kah!
    seb bek angin keluar ikut mulut, bukan dari bawah...

    @itu.aku
    nanti org tanya, "Makan apa tadi?"

    @Miss Comot
    setuju2, kdg2 perut takde laa masuk angin sgt, tp tetap sendawa gak..hehehe

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: