Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Aug 18, 2011

Mungkin Ini Memang Jalan Takdirku, Mengagumi Tanpa Dicintai


Hari minggu kebanyakkan lelaki tempoh hari dikejutkan dengan berita yang...
entahlah...
mungkin berita baik kepada sesetengah orang,
dan juga berita buruk kepada sesetengah yang lain.







untuk lebih lanjut mengenai isu di atas,
klik sini

Semakin hari,
masyarakat kita dipenuhi dengan orang yang bercinta.
Namun, cinta mereka lain.
Orang yang dicintai mereka itu tak tahu pun kewujudan mereka.
Ya..
Robert Pattinson, Mizushima Hiro, Shaheizy Sam..
Lisa Surihani, Jessica Alba, Emma Stone (ehem..ehem)
Senarai nama kekasih hati (khayalan) sentiasa bertambah hari ke hari..
Syok sendiri namanya...
Soalnya, macam ada harapan...


postquam-scriptum:
Aku pernah fikirkan berapa peratus kemungkinan Emma Stone boleh jatuh cinta dengan aku.
Kalian tahu graf bagi garisan bawah persamaan y = 1/x
Garisannya takkan bersentuhan dengan nilai x=0, dan menuju ke titik infiniti?
Aku garisan itu, Emma Stone titik x=0..




15 comments:

  1. amboiii dia..betul2 bersungguh nih! tabik la macam ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. ahahahha.. aku tak kisah Lisa Surihani nak kawen ke ape..

    aku cuma ada Diana Danielle di hati maya aku.. koh koh koh..

    p/s :: itu laptop jenama lollipop?..huhuhu

    ReplyDelete
  3. hahahaaahaah....macam macam ko beb!

    ReplyDelete
  4. hehehehe...mcm ade harapan je ye :P

    ReplyDelete
  5. bulan puasa ni kau lebih2 lak angau nye eh? hahahaha

    ReplyDelete
  6. amboiii, siap highlight nme emma stone tu. haha :D suke ye kawen dpt ank mix2 ni. haha :D jk jk

    ReplyDelete
  7. Emma stone aku igt emma watson..haha3
    Oo..jdi Yusry x gay la ek...haha3

    ReplyDelete
  8. sabar menanti ok? insyaAllah giliran ko pulak lepas ni...

    kalau bukan emma pun mungkin irma hasmie.. lalalalalallala

    ReplyDelete
  9. hebat betuk penangan lisa surihani tu kan? :D

    ReplyDelete
  10. Tu lagu lama tuu si botak tu nyanyi. hahaha.

    Bf/gf virtual ni mmg ada pada setiap insan. hahaha

    ReplyDelete
  11. banyak2kan la berdoa di bulan puasa ni moga emma stone jatuh hati kang hang >_< hahaha

    ReplyDelete
  12. lagu fevret..sampai sekarang pun.


    -kudozu

    ReplyDelete
  13. Kalau kawin terpaksa la tukar poster tandas..

    ReplyDelete
  14. cam pasrah ja ayat dengan emma stone tuh.. haha

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: