Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

May 8, 2009

Happy Journey 25128.6 km

this is my fifth post.

caballo blanco

25128.6 kilometer berlalu..
kuda putih aku bernama caballo blanco dh meningkat dewasa...
aku ingat lg masa awal2 kemunculan dia kat idup aku,
menjadi rebutan ooo...
sume kawan nak try tunggang...
tp skang,
sestgh dr org2 tu dh tak bergelar kawan dah pon!!!
kuda aku nih byk berjasa kat aku...
dr aku berpenat lelah naik bas dulu...
wlaupon berkali2 aku wat kuda aku nih sakit...
calar sana sini...
tp dia tetap aku jaga, sampai mati...

kuda aku byk berjasa...
dulu jadi bahan tunggangan seorg puteri..
but not even once dia pnah ckap 'thanks'...
it's OK, aku paham...
25128.6 km away
tp skang nih, aku ni dipandang hina...
hanya sbb aku nih penunggang kuda...
bukan pemandu pedati mcm si DIA tu...
takpe, aku paham!!!

tp ingatlah manusia...
ko dpat terus hidup pon atas sbb takdir tuhan tak tertulis yg ko akan jatuh bersama kudaku...
jd tolong jgn bongkak,
bukan dgn aku, tp dgn kuda aku...

enough,

25128.6 km perjalanan dgn kuda aku,hanya Tuhan tahu nikmatnya...dialah tempat aku sandar pd suka atau duka...luv u my fren!!

bersama kudaku
p/s:
kenapa 25128.6 km?
kalo korg tahu, korg super genius...
hahaha....




1 comment:

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: