Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 21, 2014

Enam Kali Lebih Luas.





...sebab bilik aku sempit. Aku rasa dinding sangat membazir, terutamanya siling.

[20] Previous-----21-------Next [22]




.




6 comments:

  1. tggi imgination enko ni cero kakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. @EZAN IDMA
      Apa boleh buat, badan tak tinggi, kena laa tinggi benda lain...
      (lain macam dah bunyinya...)

      Delete
  2. Replies
    1. @anamizu
      Mader?
      Mader fader jentelmen
      **joget-joget**

      Delete
  3. u know this reminds me of doraemon and his gravity paint... mmg bilik jadi 6 kali lebih luas... hahah, oh ya ko kan peminat doraemon ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. @plain83
      Ehhh, kau cakap baru aku teringat...
      Aku tak ingat lgsung pasal gravity paint tu...
      Kalau ada sure sangat awesome hidup aku...

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: