Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 25, 2014

Baju Melayu.





Kesegakan lelaki akan meningkat 100 mata selepas berbaju melayu.

[24] Previous-----25-------Next [26]




.




6 comments:

  1. ku lihat, hijaaaau~
    si baju hijau~

    nah aku bg hang bait lirik dari 2 buah lagu melayu... hahah ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. @plain83
      Aku baca komen ko dalam irama lagu tu...hahahaha

      Delete
  2. hahaha betoi arr mcm plain83 bagi bait2 lagu tu !
    tengok je lukisan tu tinnggg ! otomatik ingat lagu tu !

    aku paling suka tengok kaum lelaki pakai baju melayu full plus songkok.
    segak plus hensem terus di mata aku. rawrrr ~ hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. @anamizu
      sama keadaan macam lelaki suka tengok perempuan pakai baju kurung. Ayu je...hehehe

      Delete
    2. haah la. ada sorang member lelaki pernah gak ckp ayat sebijik camtu.hehehe

      Delete
    3. @anamizu
      Kan?
      Sebab tu kadang2 pelik je bila ada org perempuan yg tak suka pakai baju kurung dgn alasan tak cantik or tak moden...hehehe

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: