Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 18, 2014

Everybody is A Hero





I'm not a hero...yet!

[17] Previous-----18-------Next [19]




.




6 comments:

  1. I am the villain...

    ok kidding desu~ ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. @plain83
      Gah gah gah, villain pun hero jugak pd diri sendiri....heheheh

      Delete
  2. haah. belom lagi. NANTI.

    *err tapi kenape ea ade futsuka,mikka,yokka and semua2 tu ? nanti jadi teka teki ke cane tu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. @anamizu
      Hehehe
      Harapannya mcam tu laa, tp tak tahu lagi...
      Nak buat teka-teki ni bukannya senang...hehehe

      Delete
    2. alahh mcm lah x pernah buat sblm2 ni. hehe
      konfem senang je tu nanti. konfem menjadi pnye hehe

      Delete
    3. @anamizu
      Hahaha...tp kadang2 terasa macam tEka-tEki ni syok sendiri plak...takde sape yg nak try jawab...hehehe

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: