Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 5, 2014

Diari Seorang Penunggang.





[04] Previous-----05-------Next [06]




.




4 comments:

  1. oh, silakan berehat dan menikmati musim bunga, kat malaysia pun banyak pokok Tabubuia (ala2 sakura) yang sedang rancak berbunga skang nih ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. @plain83
      Hahaha, tp tak sehebat tgk sakura betul2...hehehe

      Delete
  2. ehh...same goes to me...dlow suka siot speed..feeling mcm terbng pown ada...skunk, bwak slow2 pastue njoy angin sepoi2

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Anonymous
      Hahaha, dulu bawak moto kalau kena potong rasa tercabar, tak puas hati.
      Sekarang lepak2 je, nak potong, potonglah...hahaha

      Delete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: