Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Nov 10, 2011

AkuBenci: Kenapa Ambil Tarikh Yang Sama?











Wahai kawan-kawanku,
aku amat berbesar hati kerana dijemput ke majlis perkahwinan kalian walaupun dek kerana kemajuan teknologi, kalian hanya menjemput dengan menggunakan 'facebook invites' dan tiada lagi kad kahwin dengan bau bedak yang wangi beralamatkan rumah aku.

Terima kasih aku ucapkan.

Tapi kenapalah tarikh majlis kalian kebanyakkannya serentak dalam satu hari yang sama?
Aku pun nak berkongsi saat bahagia kalian disebabkan nampak gayanya aku lambat lagi nak buat majlis sendiri.
Tapi kalau dah kes satu hari ada 4-5 majlis, macam mana aku nak buat keputusan?

Dah laa semua kawan-kawan rapat pulak tu..

Kesian aku..Aku benci...!!!




12 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hahaha pegi je 4 tempat . takpon kirim hadiah je

    ReplyDelete
  3. kalau dekat-dekat, kau pergilah kejap2. kalau jauh kau terpaksalah memilih mana yang paling rapat. aku pun macam tu, lebih dasyat tarikh abang aku pun sama dgn kawan aku punya majlis. lagi sadis. hue hue hue

    ReplyDelete
  4. bese la tu. tahun ni n tahun depan je kot ko bz. nnt tahun kedian2 tu, makin kurang la invitation.percayalah.sebab sumorg da kawen:p

    ReplyDelete
  5. hahah..serious ly..tiap2 tahun pun mcm tu..pastu jauh2..bukan satu tempat yg same..adoiyai..!!

    ReplyDelete
  6. wahai cero :

    kerana tarikh itu hanya datang sekali dlm 1000 tahun..
    pasni kne tunggu lagi 1000 taun nak dptkan tarikh 10.11.11 or 11.11.11 or 11.12.11....pasni org nak rebut2 kawen mase 12.12.12..
    hahaha..kan cantik nombor2 tu..

    kalo aku, bg hadiah je sebelum majlis..then x yah pegi semua skali..
    adil dan saksama...
    aku juga selalu hadapi situasi yg sama..

    ReplyDelete
  7. dalam dilema...
    gamaknya, hadiah jela buat pengganti diri...
    bukan tak mahu pergi, tapi diri tak lulus lagi jurus pembahagi diri..=p

    ReplyDelete
  8. pergi saja la pada yg sempat..
    kalau yg tak sempat, kirim doa saja..

    bro bila nk kawen pulak? :D

    ReplyDelete
  9. xnak tanya laen, bila giliran ko plk? haha

    *lama x komen sini.. mgkin sbb jrg dibalas ;)

    ReplyDelete
  10. oh, snang je tu. just say, "sori beb, kita wat mjlis pd hri yg sma.so,i can't attend.sooori ^^"

    ReplyDelete
  11. singgah hanto hadiah jer bro.. koh koh koh

    ReplyDelete
  12. @EZAN IDMA
    jauh jauh camne nak pegi??
    heheh

    @hanaahmad
    kalau dekat pon susah gak sbb nak gerak dlm masa yg singkat, dgn jam sana sini..hehehe

    @~* chirpy_chummy *~
    alaaaaa...last2 tinggal aku je yg tak kawen lg...

    @pu3aan
    bila masuk musim kawen, dah tau dah mesti akan ada tarikh yg sama..kan?

    @MS. NO NAME
    haha, apalah sudi kiranya mereka buat pd tarikh lain tp nikah pd tarikh yg disebut..
    tarikh nikah yg diingat, bukan tarikh kenduri, kan?

    @cik marikh
    hadiah pon kena berhantar...
    kena pikir gak tu, kan?

    @Elie Lily
    mmg kalau ikut hati nak kawen dah skang..tp dah takde calon, nak wat camne..hehehe

    @CikGusi BingbOo
    giliran aku??
    alaaaaa....jgn laa tanya...

    @hara
    haha, kawan biasa2 boleh laa buat camtu..
    kalau dah kawan baik, acane acane??

    @Aujinz
    nampak gaya camtu je laa..hehehe

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: