Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jul 27, 2011

Weez Wordless Wednesday 4 #WW [Get A Life!]






15 comments:

  1. sampai hati kau lisa bagi budak ni pegang lisa begitu...

    ReplyDelete
  2. chirpy_chummy27 July, 2011 11:16

    cheiitt...

    ReplyDelete
  3. ramai eh laki edit gambar ni letak muka sendiri? kesian fraid kamil! hahahaa

    ReplyDelete
  4. adekah kamu mahu membeli jam tersebut?
    meneka shaja..
    +ve thinking :)

    ReplyDelete
  5. hakhakhakhakhak

    lisa nampak happy >_<

    ReplyDelete
  6. alololo sweetnya , tapi jangan terlebih berangan ye susah nanti hehe.

    ReplyDelete
  7. Nice... tangan masuk poket ke atau...

    ReplyDelete
  8. y :nape saya tak boleh peluk awak? farid boleh?

    lisa: itukan berlakon

    y: berlakon ker, tak ker..rasa dia sama je..tak kira saya nak peluk jugak..

    ps-y dan lisa peluk, gambar tak ada..

    :P

    ReplyDelete
  9. hahaha~~yang lain2 melepas lah :D

    ReplyDelete
  10. @nurkaloi
    angan-angan semua lelaki straight kot..hahaha

    @The Sharkox
    hahaha, tangan tu takleh blah...

    @WZulhilmi
    LOL

    @chirpy_chummy
    hehehe, jgn mare...

    @wannurfazrini
    apa boleh buat...itu je yg lelaki mcam aku mampu..hahahha

    @Nesa Wazir
    definitely...

    @MS. NO NAME
    hahaha, itu point sbnar aku...
    saje nak tunjuk jam mahal kat tangan berbulu..hahahah

    @.::WaNiE::.
    hehehe, lisa sangat heppi...

    @Aujinz
    heh heh heh heh

    @Amy Syaquena
    hehehe, saje suke suke, tau takkan dapat pon...

    @aleen aiden
    hehe, berangan...

    @ParkAir
    hahaha, fap fap fap..hahahha

    @kueh bakar
    soooo gonna kill that y..
    owh, no..dia ada kereta lambo...
    aku kalah..hehehe

    @DoodleLicious
    adoi...berangan je laa..hehehhe

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: