Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jul 29, 2011

Panduan Mengenakan Orang! #4 [impromptu siri 2]



Bertemu lagi kita dalam Panduan Mengenakan Orang,
di mana anda diajar bagaimana kemungkinan anda dikenakan oleh kawan anda yang nampak baik hati, tapi sebenarnya berseronok melihat muka anda berkerut di dahi.







postquam-scriptum:
Durian antara makanan yang, kalau dah berjam pun berlalu, jika sendawa, kita tetap akan merasakannya, atau bau, atau kedua-duanya sekali.

Jumpa lagi dalam siri Panduan Mengenakan Orang! yang lain.

Disclaimers:
Aku tak bertanggungjawab ke atas kesan dan akibat dari sesiapa yang mengamalkan perbuatan ni. Tapi kalau kalian buat, kalian memang da bomb! Oh! C'mon..




10 comments:

  1. oh tidakkkk! bau yg nesa plg x thn~~ hohohoh

    ReplyDelete
  2. chirpy_chummy29 July, 2011 12:41

    cehs! aku penah kena nih beberapa hari lepas.hampeh! serumah kot berbau sendawa tu...grrr.. >.<

    ReplyDelete
  3. Hahaha3 kalau org buat camtu kat aku sah kn sound..tp pnh jgk trlps kat public...malu~ tp aku kata org sbl buat...haha3

    ReplyDelete
  4. lepas tu mamat rambut cendawan ckp
    "nak teke x apa dalam tangan?"
    nak! jawab mamat rambut pacak

    PANG!

    darah meleleh dari lubang hidung kiri mamat berbau durian itu tadi

    ReplyDelete
  5. bau durian memang aku suka, tapi bukan dari sendawa..:))

    ReplyDelete
  6. Bygkan pun dh rasa mcm busuk gila. >.<

    ReplyDelete
  7. saya tak de seni lah nak mengenakan orang :D

    ReplyDelete
  8. trus rasa nak pitam bila bau doyan..huhu

    ReplyDelete
  9. @Nesa Wazir
    hahaha, nesa tak makan durian ke???

    @chirpy_chummy
    hahha, buruk perangai, kan??

    @Miss Comot
    hehehe, perlakuan ni kena laa dilakukan dengan org yg rapat dgn kita, tak kira salah baik kita..takut nanti putus kawan plak..heheh

    @the
    hahahaha, nice one the...

    @Aujinz
    hahaah, sendawa bau ape2 pon ttp busuk..hahahah

    @WZulhilmi
    hahaha, cuba kalau kena betol2, mmg habis hidup...

    @enyheartsdiamond
    hehehe, boleh dipupuk...heheh

    @EZAN IDMA
    hahaha..busuk!

    @DoodleLicious
    hehehe, bau sendawa durian mmg penangan terhebat..heheh

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: