Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jun 3, 2009

Balasan sbb aku JAHAT!!!

this is my thirteenth post...
calar balar!!!

pada 22 April yg lepas, aku alami satu kemalangan motosikal yg pd aku takde arr serius sgt...
jatuh moto, abes moto aku calar...
sian dia, calar sana sini...

hm, mmg ar mende tu dah lebih sebulan...
tapi, masa jatuh tuh, tulang rusuk aku n pergelangan tangan kanan aku sakit...
tang rusuk tu, gi klinik kate takde pape, just lebam...
tp sampai skang nih aku sakit lagi...
tmbah2 plak bile aku tarik nafas dalam2,
n waktu melentingkan badan ke blakang...

hm, takpe laa...
mungkin badan aku lambat nak sembuh kot...
low level body healling system...

tp, bab tangan kana aku yg sedih sket...
dr dulu, aku menulis pon susah...
dh laa waktu jatuh tu tgh exam...
abes buruk tulisan aku...

then, baru2 nih aku cuba nak melukis balik...
yg Allah, ampunkanlah dosa hamba-Mu yg hina ini...
aku tak mampu nak melukis mcam dulu...
lukisan aku tahap buruk!!!
bukan TAK LAWA tau, tp BURUK!!!
tangan aku dah taknak dgr kata aku dah...
lukisan buruk!!! (bukan aku punya tau)
melukis is one of my passion...
aku melepaskan perasaan melalui lukisan...
kalo skang aku dh tak dapat melukis mcam dulu...
hilang laa LAGI satu nikmat dalam hidup aku...

Mungkin itu balasan pd aku sbb aku jahat...
takpe, aku redha!!!




1 comment:

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: