Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jun 11, 2014

cEromonogatari : Piala Dunia 2014












Musim bola sudah tiba.
Yang misterinya, ada jenis manusia yang dari tak pernah tahu tentang sukan bolasepak terus jadi penganalisa strategi bolasepak professional dalam masa satu malam.






Apa kata kalian isi dialog untuk panel-panel di atas di dalam ruangan komen.
Dialog yang kelakar dan menarik akan aku kongsi di...er...er...
Facebook, Twitter dan Instagram.
Hehehe...



.


27 comments:

  1. hahahha.. takpe takpe... aku sokong Germany dari dulu.. kakakakka...

    eh, ade kene mengena tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Aujinz
      oit oit oit!
      Apa ni citer tak ada kena ngena ni?? hehehehe

      Delete
  2. hahaha.. cero.. muka wartawan tu memang takleh blah. nasib la aku tak minat tengok bola..

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Dea Day
      Hahaha, aku pon tak minat bola juga...aku minat ko je...hahaha

      Delete
  3. boleh tahan cerita empat kotak ko tu cero.

    hero + es = HEROES. hehehe.....

    ReplyDelete
  4. pelik betul, komen tu jadi dua lagi atau cuma halusinasi aku je. hehehe...

    ps: HEROES bin ajaib dah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah sudah?
      Sorry cero, aku salah tekan menda tah sampai komen jadi banyak macam ni.

      Cero the best!

      Delete
    2. @Anonymous
      Bro, not that i hate you.
      In fact, i already thinking you as my brother.
      Tp boleh tak next time try pakai nama sikit?
      Dekat ruangan Comment as tu, ko amik yang Name/URL.
      Isi nama (mungkin ko boleh letak nama sbg HEROES FAN or not) then ko boleh komen seberapa byk kali yg ko suka..
      Pakai Anonymous tak best arr...
      Macam tak ada bonding gitu...
      Kita kan brother. Kena laa bonding lebih sikit.
      OK?
      **macam laa ko baca benda ni**

      Delete
  5. Kalau aku biasa bagi jawapan selamat atau lagi senang, buat² tak dengar soalan dan terus ajak borak topik lain dan aku akan soal orang tu semula. heheh


    • Ok sekarang saya berada di hadapan Zoo Negara.

    • Encik, boleh saya tahu haiwan apa yang paling besar encik pernah tengok?

    • Setakat ni saya rasa panda adalah haiwan yang paling besar kosnya untuk dibawa ke sini.

    • Kenapa?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh boleh tahan dialog yonkoma anda, hahah ;3

      Delete
    2. @Yousof Ngadi
      Very the nice one lah Yousof!
      I like I like!!...hehehe

      Delete
    3. @plain83
      ko tak nak try ke plain?

      Delete
    4. hehehe tq² plain, cEro :D mula² ingat nak buat pasal kedberi tapi aku rasa yang ni lagi comel.

      *Harap² terpilih untuk dikongsi di mana² laman sosial. hehe

      Delete
  6. aku tak reti nak buat diolog yonkoma tu. Tapi........

    • saya kini berada di majlis pelancaran drama si-fi HEROES REBORN.

    • encik, apa pendapat encik pasal drama HEROES REBORN ni?

    •.pada pendapat saya, drama HEROES REBORN ni bakal mengegarkan pasaran ekonomi dunia.

    • kenapa lak ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Anonymous
      Very nice try!
      Cuma tang ulang HEROES REBORN tu 3 kali tu paling tak boleh belah...hahahah

      Delete
  7. thanks cero. apa ko ingat aku dah tak cek ke, komen ni! hehehe......

    ps: bagus idea ko tu, takpe nanti aku pikirkan.

    salam heroes buat semua.

    ReplyDelete
  8. thanks cero. apa ko ingat aku dah tak cek ke, komen ni! hehehe......

    ps: bagus idea ko tu, takpe nanti aku pikirkan.

    salam heroes buat semua.

    ReplyDelete
  9. aku harap karipap inti arnab ada jual kat kedai..kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Galah Panjang
      lain macam dah aku dengar tu...hehehe

      Delete
  10. Yo cero penah dengar lagu misty mystery

    ReplyDelete
  11. Cero ada ability untuk terbang hehehe. .....

    ReplyDelete
  12. tadak idea, tak tengok bola, tido lagi syiokkk.HAHHAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. @nanadhoi
      Aku pon tak tgk bola jugak...
      Kalau tayang waktu siang pon ttp tak tgk...hehehe

      Delete
  13. *kini saya berlintas lansung dari dataran merdeka sempena siaran langsung akhir germany vs Costa rica..

    *Apa pandangan encik tentang "game" pada malam ini..

    *saya harap "SPAIN' dapat menjuarai WC tahun ini mcm 4tahun lepas!!..

    *napa salah ker ak cakap?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. @PetaiTheLanunDarat
      Wahahaha...
      Terbaik arr Petai!!!

      Delete
  14. a: jersey "SPAIN" pak cik keren banget beli dimana?
    b : ini jersey keren bangat, saya beli "apparel jersey futsal lokal terbaik"
    dijerseykeren.com/.
    a: terimakasi pak cik, besok saya beli di jerseykeren.com

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License