Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Apr 26, 2013

Vorteks #27 - Semasa Dalam Ketakutan.


[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25][26]





Intan membuka matanya. Merah dan kering. Dia kelihatan keliru.
Di mana aku berada?
Bagaimana aku boleh ada di sini?
Siapa yang bawa aku ke sini?
Setiap soalan yang bertubi-tubi menjengah ruang pertanyaan mindanya, ditepis satu persatu. Ingatan terakhirnya adalah diusung oleh lelaki yang tidak dikenali, keluar dari rumahnya dan dimasukkan ke dalam sebuah van sebelum ditampar sehingga pengsan. Kesan sakit ditampar di pipi masih dirasainya, mungkin sudah biru kelebaman. Kini, kedua-dua tangan dan kakinya diikat ketat, dan mulutnya tertampal dengan pita pelekat. Dia sedar dirinya diculik.
Walaupun dalam ketakutan, Intan memaksa diri supaya bertenang dan cuba mengenali keadaan sekeliling.

Setelah diamati, Intan mendapati dia sedang berbaring merekot di atas sekeping tilam di hujung penjuru sebuah bilik. Bilik itu kosong, hanya berisi dirinya, tilam yang menjadi alas antara badannya dengan lantai dan sebuah kerusi kayu terletak di bahagian tengah bilik. Bilik itu kelihatan seperti sudah lama dan ditinggalkan, usang. Pintu bilik berada di dinding paling jauh, dan tingkap berada di dinding bertentangan dengan pintu. Tingkap ditampal dengan surat khabar lama dengan tidak kemas, membuatkan terdapat celahan. Cahaya dari luar dapat dilihat melalui celahan itu, jelas menunjukkan hari sudah disinari matahari. Mungkin pagi.
Seketika, di luar tingkap terdapat bunyi bising mekanikal yang mengambil masa untuk berlalu. Apakah itu? Ianya seperti bunyi keretapi melintas.
Kemudian, kedengaran tombol pintu bilik bergoncang. Intan kembali memejamkan mata, berpura-pura masih tidak sedarkan diri.

“Aku mahukan bayaran aku.” Dua orang lelaki masuk ke dalam bilik bersama selepas pintu di buka. Intan cuba membuka sedikit matanya untuk melihat siapa mereka. Salah seorang adalah lelaki berbadan tegap, salah seorang dari tiga yang memecah masuk ke rumahnya, cuma kali ini tanpa topeng di muka. Manakala, seorang lagi adalah seorang lelaki yang berpakaian kemas lengkap berkot dengan tali leher seperti ahli korporat. Intan kembali memejamkan mata sambil mendengar dengan teliti setiap butir kata-kata yang dua lelaki itu ucapkan.
“Aku cuma nak kamu semua gertak dia sekeluarga supaya dia lari, pergi dari negeri ini. Tapi kenapa sampai tahap culik anak dia?” ujar lelaki berpakaian kemas itu. Lelaki berbadan tegap itu tersenyum sinis.
“Encik Alex, bertenang. Kami sentiasa buat kerja dengan cemerlang. Kami sudah gertak dan pastikan mereka akan tinggalkan tempat ini dengan segera. Budak perempuan ini adalah jaminan untuk usaha kami itu.” Lelaki berbadan tegap itu bergerak ke arah kerusi dan kemudian duduk mengadap lelaki yang dipanggilnya ‘Encik Alex’ itu.
“Apa maksud kau, Zul?”
Lelaki berbadan tegap itu dipanggil Zul. Intan akan mengingatinya.
“Beritahu aku, Encik Alex. Kalau anak perempuan mereka pulang ke rumah selepas diculik, dan memberitahu ibubapanya bahawa dia dirogol, apa tindakan si ibu dan bapa?”
DIROGOL?
Intan terkejut, namun dia masih mampu mengawal ketakutan dan terus mendiamkan diri.
“Jawapannya ada dua. Sama ada ibubapanya berasa malu dan berpindah, ataupun dia sendiri tak mahu terkenangkan memori pahit, lalu menyuruh sekeluarga berpindah.”
Encik Alex tersenyum, faham.
“Mana-manapun, hasilnya tetap akan memuaskan hati Encik Alex.”
Zul dan Encik Alex gelak besar, terbahak-bahak.

“Pastikan kau beri kenangan paling pahit kepada budak perempuan ini, supaya si Ahmad dan keluarganya akan berambus dari negeri ini dan tak akan kembali lagi.” Sebelah tangan Encik Alex menepuk bahu Zul sebagai tanda berpuas hati. Zul tersenyum lebar.
“Jangan risau, Encik Alex. Lagipun, dia memang taste aku. Aku akan pastikan dia tak akan lupa keindahan masa kami berdua malam ini.”
Zul kemudian mengeluarkan lidah dan menjilat bibir sendiri, sambil menatap sekujur tubuh gadis yang terbaring di atas tilam. Intan menjadi semakin takut.
“Jadi...”
Zul bangun dari kerusi dan memegang belakang Encik Alex dan bergerak menuju ke pintu.
“...apa kata kita berbincang tentang bayaran yang dijanjikan.”
Kedua-dua Encik Alex dan Zul keluar dari pintu. Selepas ditutup, kedengaran bunyi pintu dikunci kembali dari luar.

Selepas berasa dia kembali keseorangan, Intan kembali membuka mata. Badannya menggigil secara tiba-tiba. Jelas, dia sudah tidak mampu menahan ketakutan. Airmata meleleh tanpa henti, membasahi tilam buruk yang mengalas dirinya.
ROGOL.
Perkataan itu berkali-kali terngiang bergema di telinga. Adakah ini kesudahannya? Adakah ini nasibnya? Bagaimana dengan Ibu? Di mana Ayah? Ada sesiapa yang mampu membantunya?

Seketika, tombol pintu kembali bergoncang. Intan terpaksa menahan rasa takutnya dan kembali berpura-pura tidak sedarkan diri.
Pintu terbuka. Masuk seorang lelaki lain, kali ini yang berbadan besar. Lelaki itu juga salah seorang dari tiga yang memecah masuk ke rumah Intan. Lelaki itu, dalam keadaan berjaga-jaga sambil berkali-kali melihat ke luar, dengan perlahan menutup pintu. Dia seolah-olah seperti pencuri, berjalan jengket di hujung tapak kaki, tanpa bunyi, menghampiri Intan. Intan sedar dirinya dihampiri. Nafas si lelaki itu semakin kuat berderu seperti menahan sesuatu. Menahan nafsu.

Dari atas kepala, sampailah ke hujung kaki, seluruh tubuh Intan ditatapinya. Lelaki berbadan besar itu cukup gelojoh menjamu mata. Pandangannya tertumpu kepada bahagian tengah badan Intan. Berkali-kali lidahnya menjilat bibir. Dengus nafasnya semakin kuat dan laju. Kedua-dua tangannya saling bergosok, seperti tidak sabar untuk mendarat ke tubuh Intan. Peluh keluar dari celah rambut nipisnya. Lelaki itu kelihatan rakus, seperti sedang menunggu makanan kegemaran yang terhidang di depan mata untuk disuap.
Lelaki itu kemudian meletakkan pandangan mata tepat ke arah betis Intan. Seluar tidur yang dipakai Intan hanya menutup sehingga ke bawah lutut, menampakkan sebahagian dari betisnya. Dengan nafsu menguasai diri, lelaki itu memulakan sajian dengan menghulurkan tangan kanan ke arah betis putih Intan. Tangan berbulu yang besar itu perlahan menghampiri. Apabila tersentuh jari lelaki itu dengan betis Intan, dengan refleks, kaki Intan melurus dan tertendang jatuh si lelaki berbadan besar itu. Terduduk lelaki itu seperti guni beras jatuh ke lantai.

“ADUUUH!” jerit lelaki itu.
Intan sedar dia sudah tidak boleh berpura-pura tidak sedarkan diri, lantas dia perkemaskan kedudukan dirinya dengan mengesot duduk ke hujung penjuru tilam, menjauhi lelaki berbadan besar itu.
“Kau dah sedar rupanya. Baguslah. Aku suka mangsa meronta-ronta.”
Lelaki itu kemudian bangun dan kembali menghampiri Intan. Intan ingin menjerit, namun tiada suara yang keluar, hanya bunyi kecil di dalam mulut yang ditahan tampalan pita pelekat. Apa yang mampu dia buat adalah dengan meronta sambil mengacukan tendangan dengan kedua-dua kaki yang terikat bersama.
Lelaki itu menepis tendangan Intan. Lalu ditekannya kaki Intan dengan tangan sebelum ditindih dengan lutut. Pada masa itu, Intan sudah kepenatan dan hilang kudrat, hanya mampu menghayunkan tangannya yang juga terikat. Mengalir laju airmata, laju juga titisan peluh dari kepala.

“Jahanam!”
Kedengaran jeritan memecah suasana. Lantas, terdapat kaki terlibas tepat mengenai pipi kanan lelaki itu dari belakang badannya. Terjatuh lelaki berbadan besar itu ke tepi tilam sekali lagi, namun kali ini, menyembah bumi. Tendangan padu itu datang dari lelaki berbadan tegap yang dipanggil Zul tadi.
“Biadab kau, Bawi. Aku dah kata biar aku yang rasmi malam ni. Lepas aku selesai, baru giliran kau.”
Lelaki yang dipanggil Bawi itu bergerak ke tepi, menjauhi Intan. Tajam mata Zul menatapnya, kemarahan. Intan pula sedang menggeletar seluruh badan di atas tilam, terkecut di hujung penjuru.
“Patut nama kau ni bukan Bawi, tapi Babi. Nafsu mengalahkan babi. Pergi kau keluar sebelum aku potong batang besar kelingking kau tu.”
Bawi tanpa kata-kata, bangun dari punggungnya dan beredar keluar dengan gesa-gesa.

Zul kemudian mengubah pandangannya ke arah Intan.
“Jangan risau, si cantik. Kau terselamat. Berehatlah. Malam nanti kau tentu akan perlukan tenaga yang banyak.” Zul mencolek air peluh yang mengalir di pipi Intan dengan jari, lalu dimasukkannya dalam mulut dengan wajah kepuasan.
“Ahh! Peluh si dara. Aku suka.”
Zul kemudian beredar keluar dari bilik. Pintu kembali tertutup dan berkunci.

Walaupun terasa terselamat, tapi Intan sedar, ada bala lagi besar dan teruk yang dia bakal hadapi. Tubuhnya masih tidak berhenti menggigil. Airmatanya masih tidak berhenti mengalir. Peluhnya masih tidak berhenti menitis.
“Ya Tuhan Yang Maha Berkuasa, selamatkanlah hamba-Mu ini.”
Ratapan Intan kemudian diikuti dengan bunyi bising seperti deruan enjin kapal terbang melintas rendah.




BERSAMBUNG...[28]





9 comments:

  1. Hi there, yup this piece of writing is in fact fastidious and I have
    learned lot of things from it concerning blogging.
    thanks.

    Feel free to surf to my homepage; registry cleaners

    ReplyDelete
  2. Part yg ni rasanye mmg org leh expect. Kidnap, rogol. Tu yg nunggu episod seterusnya sbb nak tau kot ada yg br. Tpkan.. part ni org mmg suka letakkan sbb nak tarikan mcm filem2 kte ni. sbb ada***** skit. Mengharap ada tarikan lain utk episod nnt.

    ReplyDelete
  3. I�m not that much of a internеt гeader to be honеst but youг blogs really nice, keep it
    up! I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. Many thanks

    Here is my web-site - grow breasts

    ReplyDelete
  4. constantly і used to read ѕmalleг рosts which as well clear
    their motive, anԁ that iѕ also haρpenіng ωith this
    article whісh I am rеading here.

    My homеpage :: spa in birmingham

    ReplyDelete
  5. You maԁe ѕοme dеcent points thеrе.
    I loοkeԁ on thе internеt for moгe information about the
    issue and found most pеoрle will go аlong ωith
    your views on thіs web site.

    Feеl fгeе to visit my web blog; spa in birmingham

    ReplyDelete
  6. Heya! I juѕt wаnteԁ to aѕk if
    уou eνer have any issues ωіth hackers?
    Mу last blog (ωоrdρrеss) was hacκed and I еndеd up losing months of hard woгκ
    due tο no back up. Do you have аny methoԁѕ tо
    prоtect аgainst hackеrѕ?


    Mу homepage - Hypothyroidism Treatment

    ReplyDelete
  7. Gгeat blog! Is your themе custоm madе oг did уοu download іt from ѕomewheгe?
    A theme like yours with a fеw ѕіmple adjustements woulԁ really
    make my blοg jump out. Pleaѕe let me
    knоw wherе you got yοur theme. Thankѕ

    my homeρage; How to get bigger boobs naturally

    ReplyDelete
  8. I was ωondeгing if yоu ever thοught of changing the page layout of your blog?

    Its veгy wеll ωrіtten; I love what youvе got to saу.
    Βut maybe you cοuld a little more іn the
    waу of content so people сould connect with it bеttеr.
    Youve got аn awful lot of text for only having οne or two pіctuгes.

    Мaybe you could spаce it out bettеr?


    Look at mу web-site - Emergency Plumber Solihull

    ReplyDelete
  9. І enјoy what you guyѕ are up too.
    Τhis soгt of clevеr ωork and exposurе!
    Κeep up the wonderful ωorks guys I've included you guys to our blogroll.

    My site wood Projects For beginners

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: