Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Sep 2, 2012

AkuBenci: Buktikan Anda Adalah Manusia, Bukan Robot.


Kalian tahu apa yang aku benci?
Word verification.




..sebab kadang-kadang apa yang disuruh taip balik boleh ke tahap mustahil.

Aku sendiri pernah dapat karekter tulisan cina sebagai word verification.
Macam mana aku nak buat?
Orang cina pun aku rasa takkan mampu nak masukkan karekter tulisan cina yang dah di'distord'kan..

Kalian ada pengalaman tentang 'word verification'?



.


12 comments:

  1. Dahla ada word verification, taip 3 kali pun masih salah lagi..
    dah tegur kat komen jangan letak word verification tapi masih buat jugak..huiiiii

    ReplyDelete
  2. aku pun sama.. kengkadang blog tue best, aku nak komen.. benda alah nie yang buat aku menyampah nak komen...

    so, selalunya aku tegur direct jer.. hua hua hua

    ReplyDelete
  3. Wah. Aku masih dalam top 10. Ini sungguh memeranjatkan. Hehe.

    ReplyDelete
  4. Biasanya kalau ada komen yg perlu letak word verification tu pangkah je. Bukan taknak komen, tapi serabut kepala la..

    ReplyDelete
  5. tak sukeeee !

    kalau senang nak baca xpe jugak

    bile jenis dah lah berbelit2 bersambung2 lepas du diconteng2

    taip berapa kali pun salah alamatnya klik 'x'

    ReplyDelete
  6. testing. nak tengok nama aku keluar apa. hik.

    tumpang :P

    ReplyDelete
  7. @norinaomar
    Hahaha, mungkin tujuan keselamatan, kadang2 word verification ni perlu..tapi apa tak selamatnya kalau nak komen blog, kan?

    @Aujinz
    Kalau ada word verification ni, mmg aku dua tiga kali fikir nak komen..susah betol..

    @Mirafiqa
    oit oit, lari tajuk..hahaha

    @hanaahmad
    Baguslah ada yang memahami..
    Bukan salah, tapi tak suka..heheh

    @Cikgu Hairul
    Tau takpe..nak refresh lagi satu hal nak kena tunggu...dah laa internet connection tak berapa nak laju..ish ish..

    @.::WaNiE::.
    tau takpe..kalau dah tahap tulisan tak boleh dibaca, itu bukan nak buktikan kita manusia dah tu...hehehe

    @cik mirafiqa
    oit oit..lari tajuk lagi..hehehe

    ReplyDelete
  8. bhhahahaha..seriuosly..word verification mmg sux!..mendokusai!!

    ReplyDelete
  9. apsal aku typo?? ahh..lantak la janji ko paham ye mr.cero..

    ReplyDelete
  10. tu la.. dah syok2 baca entri. tapi spoiled time nak komen. terus pangkah blog tu.

    yg donlod pon aku bengang gak. tapi ada 1 website donlod yg bagi soalan math budak darjah 2 sbg word verification. kira ok la kan.. hoho. ;p

    ReplyDelete
  11. @pu3aan
    Mendokusai?
    Kau pun selalu pakai istilah tu ke??
    Hahah, tak sangka plak..heheh

    @Haris Khairuddin
    Betul2..
    Yg bg soalan senang2 tu ok laa..
    Ni yg bagi tulisan yg tak dapat dibaca, SANGAT MENYUSAHKAN!!!

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License