Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jul 10, 2012

The Twote #3 - 'Perfect Timing'








postquam-scriptum:
Nak dapat 'timing' yang tepat memang susah.
Tapi tak semua perkara perlukan 'timing' yang tepat.




.




4 comments:

  1. koh koh koh... pentwitter tegar memang macam tue..


    p/s: aku jarang nampak kau Tweet Cero. kau guna akaun lain?..

    ReplyDelete
  2. hahah! standard la kan. sekarang ni bila fon suma canggih2, nak makan amek gambar post kat tweeter dulu, baru tadah tgn baca doa! hahaha

    ReplyDelete
  3. haha. kalau semua nak cerita kan. tengah berak pun nak tuit. hewhewhew

    ReplyDelete
  4. @Aujinz
    cerolian akaun utk blog..aku ada akaun sendiri..personal..heheh

    @Elie Lily
    gahgahgah.. tak pernah nak lepas henset dr tangan..heheh

    @hanaahmad
    hahah, kalo boleh, nak berak pon nak tangkap gambar share dlm instagram..hehe

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: