Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jul 13, 2011

Weez Wordless Wednesday 3 #WW






10 comments:

  1. Selamat pagi, langit yang suci...

    ReplyDelete
  2. indahnya ciptaan Allah :')
    ehh, morning! sambung tido balek lah. hehe :P

    *tipu je. nk jalan2 gi klcc. jom! :D

    ReplyDelete
  3. ni pasal jerebu kan? ke keindahan diwaktu pagi? tapi aku rasa jerebu.

    ReplyDelete
  4. subhanallah. cantiknya. kat mane ni cEro?

    ReplyDelete
  5. aku terpedaya. rupanya ini senja (lepas baca dalam FB)

    ReplyDelete
  6. aku suka kaler dier.. nie senja ke pagi?..

    ReplyDelete
  7. cantik! berlapis2 kaler...sunset always beautiful! :)

    ReplyDelete
  8. @MoonStone
    selamat pagi..langit mmg suci, manusia yg suka mencemarkannya..hehehe
    dan ianya mmg senja..hehehe

    @EZAN IDMA
    :))

    @Amirah Rashid
    tiada yang lebih indah dari ciptaan-Nya..

    @hanaahmad
    tepi plaza tol kinrara highway kesas menuju ke KL..dekat laluan motor..hehehe

    @WZulhilmi
    waktu ni belum jerebu lagi..ehehehe..
    ianya senja...

    @Aujinz
    ha'ah, senja...
    cahaya merah tu bahagikan langit malam dan siang..

    @Cik Ayin
    dekat tol, aku duduk laluan moto sbb nampak lagi cantik..heheh

    @Miss Comot
    tp mak aku pesan tak baik duduk luar masa sunset..ntah kenapa aku tak tanya..hehehe

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: