Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jul 11, 2011

Tanya Sama Pokok..













Entah kenapa,
fenomena sejenis ini dah semakin parah
berlaku di mana-mana.

Tapi orang ramai banyak bertindak dengan hanya mendiamkan diri.
Termasuk aku.

postquam-scriptum:
Walaupun ada beberapa kenalan aku sudah terjebak dengan masalah ini, namun itu tidak bermakna aku menerima keadaannya. Percayalah, selagi nyawa dikandung badan, aku tetap takkan terbuka mengenainya. Call me homophobic, i am just afraid of my God.




22 comments:

  1. haiyoh! T_______________T

    ReplyDelete
  2. chirpy_chummy11 July, 2011 10:06

    aku bc berulang kali utk pahamkan cerita d atas.

    kali ke 3 baru aku paham.

    :p

    ReplyDelete
  3. siyes dowh? aku tak pernha jumpa lg. tp betul la, aku rasa dr masalah maksiat yang mmg dah lama merata2, mslh gay ni pun paling menakutkan. tp, tiada siapa berani bersuara kan?

    ReplyDelete
  4. tanya sama brader slurp2 sama betulkan zip...

    Apa sebb sorang leher tegeliat, sorang lagi bedarah bibir

    nanti jawab sorang-sorang

    kami dah dapat tauladan

    ReplyDelete
  5. haha3 perlu k baju yg tulis GEY sluo die kaler hijau tue nmpk teeett* bhahaha3 tp mmg btol pon...mkin ramai org yg gini...lelaki dh la mkin pupus n ssah nk cri yg berkualiti...org2 GEY ni buatkn lgi mkin pupus...haish~
    mslhnya kbykkn org GEY ni org laki yg nmpk normal tp sbnrnya x normal...=.="

    ReplyDelete
  6. Dia baru lepas makan durian kan? sekarang musim durian. betul kan? kan?

    ReplyDelete
  7. aku tak faham kenapa kena lap mulut. selekeh betul.

    ReplyDelete
  8. siot ah. gua nak termuntah.

    ini realiti cero. selemah-lemah iman, hanya menegur menggunakan hati.

    iman kita memang lemah...

    (bergenang pulak air mata sambil diiringi lagu Pemergian kat IKIM.fm - cite pasal Rasulullah wafat)

    -kudozu

    ReplyDelete
  9. kau berada di tempat kejadian ke cEro? ~ kikiki

    ReplyDelete
  10. heh....dunia akhir zaman...benda dh jd mcm pemandangan biasa je kan?

    ReplyDelete
  11. heh....dunia akhir zaman...benda dh jd mcm pemandangan biasa je kan?

    ReplyDelete
  12. isk2...kalau nampak, kene tegur...nanti kalau 1Malaysia terbalik, kita sekali yang kene :D

    ReplyDelete
  13. erkk.. ni bukan angin dah tapi ribut.. huhu

    ReplyDelete
  14. @Nanad.
    parah....! T_______T

    @Amir Auxin
    hehehe, thank you!

    @chirpy_chummy
    baguslah kalau kau faham...
    susah nak terangkan dalam bentuk grafik ringkas..

    @neko nero kuro
    terima kasih..

    @WZulhilmi
    hahaha, true story..

    @hanaahmad
    serius, mende ni jadi depan mata aku..seram rasa, tp takde kudrat nak buat ape2 pon...

    @hentakbelipat
    hahaha, kasi hentam sama diorang...

    @Miss Comot
    very nice ko dpat detect mende details kecik camtu, kan??
    pd aku, fenomena sejenis ni adalah satu fenomena yg bakal memusnahkan tamadun manusia...

    @Si kOtAk HaTi
    terima kasih..

    @ParkAir
    hahaha, makan durian dr pokok yg tak berapa nak durian...
    tu yg sapu2 mulut tu..hahaha

    @m i r a f i q a
    hahaha, ko tak faham atau ko saje taknak faham???

    @Anonymous
    pd aku, setiap kali nmpak mende ni, hati aku sakit sgt..
    jadi takut sbb tau kiamat dah dekat sgt...

    @Dark Half
    terjadi di taman tasik waktu aku tgh berjogging...
    di bawah cahaya terang petang..deng kan???

    @Cik Amy
    dah berleluasa, tiada kuasa nak bantah, bendung je laa..

    @mrs cekodok
    aku satu, diorg dua, kalo tegur, takut nanti aku jadi kosong..heheh

    @Miss N
    takut bukan ribut je datang, bala pun turun jugak..hahha

    ReplyDelete
  15. ish ish. ingatkan dia kencing balik pokok tu

    T__T

    ReplyDelete
  16. @Fina Fento
    mula2 aku pon ingatkan yg sorg tu kencing tepi pokok.
    tapi lepas org kedua keluar, aku tergamam...

    ReplyDelete
  17. aishh siang2 pown diorang brani..kt public plak 2..dunia2

    ReplyDelete
  18. @lemontea291
    memang teruk dah dunia ni..
    harap kita bukan tergolong dlm golongan itu..

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: