Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

May 17, 2011

Surat Untuk Cikgu Ali








Percayalah.
Anda boleh berada di mana anda sedang berada sekarang adalah kerana dia.
Insan bernama guru.

Selamat Hari Guru.




16 comments:

  1. terbaik lah cero.. like like ike.. =D

    ReplyDelete
  2. hahahaha. klaka gileee. tp nice

    ReplyDelete
  3. terbaek weyy..
    btul tu kita di mana kita berada sekarang semuanya adalah jasa cikgu-cikgu :)

    ReplyDelete
  4. cikgu Ali?
    HAHAHHAHAH



    -kudozu

    ReplyDelete
  5. sebenarnya...cikgu adalah pemadam papan hitam..sebab dia baling dekat aku masa aku mkn dlm kelas..hahaha joke...sayang cikgu jgk

    ReplyDelete
  6. wah..
    terbaik la..mmg kreatif abes..
    =D

    ReplyDelete
  7. aku selalu kagum dengan cara kau pandang sesuatu benda. :)

    ReplyDelete
  8. wahhh..so sweettt..hoho..terbaekk la cero..

    ReplyDelete
  9. kawan aku pernah stori yg ckgu dia tak suka orang umpamakan cikgu mcm lilin. sama macam kau cakap cikgu bukan lilin.

    suka surat ni.hehe^_^

    ReplyDelete
  10. aku dulu sgt tkot akn cikgu sbb dlu ayh aku slalu dtg skolah n knl cikgu....siap kate....klu cikgu nk rotan ank saya sbb buat slah buat la...ok...ayah aku garg so aku bdk bek kat skolah...buat mslah x besar...bhahaha3

    ReplyDelete
  11. @sarah zulk
    terima kasih..hehehe

    @WZulhilmi
    aww!!!

    @EZAN IDMA
    hahaha, thanks...

    @Amirah Yusof
    tanpa cikgu, siapalah kita kan???

    @Anonymous
    hahaha, yup!
    Cikgu Ali kita..hahaha

    @m i r a f i q a
    hahaha, aku jahat doo masa sekolah...

    @hentakbelipat
    hahaha, aku pernah kena balik dgn kapur..seminggu kemudian, kapur tukar dgn marker..hahaha

    @hana
    hahaha, terima kasih...

    @~aLiYa~
    terima kasih, bukan aku je yang berpandangan macam tu...

    @hahau
    terima kasih.. ;)

    @jaaFahiza
    haha, aku rase tak semua cikgu suka disamakan dgn lilin..diorg manusia kot..hahaha

    @Nesa Wazir
    hehehe, thanks nesa..

    @Miss Comot
    oih, susah camtu kan...
    kena jadi org baik je laa kan??
    hehehe

    ReplyDelete
  12. aku kat skolah dulu xnakal.
    tapi aku suka org buat nakal.
    aku baik masa kt skolah dn nakal masa kt rumah.
    suka3:D :D
    masa tgkt 4 dulu kwn aku gelar aku dr. jackle n mr hide.
    hahahaha...best

    ReplyDelete
  13. @akubukanaku
    Dr Jackle & Mr. Hyde?
    Bahaya tu..split personality tu..heheh

    Nakal2 ni, bila besar, kita fikir balik, boleh jadi kenangan manis oo...

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: