Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

May 19, 2011

Ajaran #4 - Cara Nak Mengajar Orang Tak Tepati Masa Adalah Dengan Buat Perkara Yang Sama Terhadap Dia














Kebanyakan orang yang suke membuat orang menunggu adalah orang yang tak suka menunggu.
Jadi, apa salahnya memulangkan paku buah keras kepada mereka sekali-sekala.
Sebab mungkin mereka kadang-kadang lupa semua orang hanya ada 24 jam satu hari, tidak lebih tidak kurang.




15 comments:

  1. la hai siap hair dryer lagi nk bersiap nya pun. hahaha.

    ReplyDelete
  2. aku paling pantang menunggu! lambat seminit tetap aku kira lambat!kalau muka aku lain macam, faham2 la...hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..memang gampang kalau org mcm tu

    ReplyDelete
  4. aku paling pantang orang lewat

    ReplyDelete
  5. seriously..aku xsuke org yg xmenepati janji dan org yg lewat..kecuali dgn alasan yg kukuh dan munasabah..

    ReplyDelete
  6. Lewat tu satu hal tau

    pastu tak suke org yg terhegeh2

    grrrrrrrr da tau lewat sibuk lagi pegang sana sini

    ReplyDelete
  7. lenkali 3g weyh! setakat kol memang senang ditipu... kekekekek

    ReplyDelete
  8. hahahaha..klakar.tp mmg rmai yg gini :D

    ReplyDelete
  9. suka entry ni. dan suka idea nih. sebab selalu jd orang yang menunggu setiap hari. dah bosan menunggu.

    ReplyDelete
  10. aku pantang kalo org bt ngelat cmtu..

    geram glerrr...

    entry ni btol2 aku setuju!


    grrr...

    ooppss..tetiba emo :p

    ReplyDelete
  11. hahaha...
    klakar r cEro nih...
    tp mmg xsuka mnunggu...
    -dinie-

    ReplyDelete
  12. tahu takpe weh.annoying kot.

    btw, cun kartun ko. rajin giler ko..

    ReplyDelete
  13. @m i r a f i q a
    aku kdg2 pelik, siapa laa yg mula2 guna istilah 'janji melayu' tu ek???

    @WZulhilmi
    hahaha, over arr tu kan???

    @Bintang
    pantang betol dgn org yg saje2 lambat, kan??

    @hentakbelipat
    hahaha, paling gampang kalo tak dtg2...hahaha

    @kata kila
    aku tunggu takpe lg, tp kalo dh tahap saje lambat sbb tau kita tgh tunggu, mmg nak kena belasah..hahah

    @pu3aan
    kdg2, org yg saje2 buat lambat ni mmg menjengkelkan...

    @.::WaNiE::.
    hahaha, terhegeh2 mmg aku pantang...
    siap bagai kena amik masa 3 jam..
    hahaha

    @JelinaJoli
    hahaha, teringat ade iklan dulu yg berlakon atas katil kat shopping mall tu...

    @Nesa Wazir
    ramai...selalu org amik mudah je bila dah berjanji...

    @nur.sa
    kita yg kdg2 penat menunggu...
    org yg buat menunggu tu buat dek je kdg2...

    @chirpy
    hahah, takpe emo2, janji kita tak nuat camtu...

    @Anonymous
    agaknya ada tak yg suka menunggu kat dunia ni ek???

    @EZAN IDMA
    tak suka buat org menunggu gak..grrr..

    @Sophie Al-yahya
    hahaha, sgt annoying smpai rase nak lempang laju2..

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: