Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Jan 29, 2011

Thank You Haters!



Ada orang bagi komen kata blog aku dah bosan.
Dan ada jugak Anonymous super-hebat kata aku bodoh dan stupid.

Untuk bosan, aku nak kata sesuatu..
Aku bukan penghibur, menghiburkan korang bukan kerja aku.

Untuk yang kata aku bodoh dan stupid,
aku ada buat sesuatu special untuk anda.
Aku rakamkan satu video khusus untuk anda

Oh ya, video ni agak berat, jadi kalau nak cepat tengok,
klik video tu dan tab baru akan muncul.
Ini khusus kepada yang kata aku bodoh dan stupid je.
Yang lain, aku merayu sangat, JANGAN TEKAN!




Hm, sekali-sekala layan haters best gak!

postquam-scriptum:
Maaf, tiada video dalam entri ini.
Maaf kerana berbohong.
Sebab kenapa ada haters dalam blog ni ialah diorang tak baca sepenuhnya apa yang ada dalam blog ni.
Kan aku dah tulis dalam ruangan Penafian dalam sidebar tu, kalau tak senang tekan Alt+F4.
Apa-apa pun, i love you all..


32 comments:

  1. oooheeemmmmjiiii...aku terbace ni macam mne weh...sifat inkuiri aku tggi T___T

    ReplyDelete
  2. kita hidup dlm dunia nie mesti ada yg suka n xsuka kt kita kn. ;) xpe cero! ko tetap tbaek!

    -anon?-

    ReplyDelete
  3. biarkan je haters tu cero. diorang memang satu golongan yg negatif. haha

    owh btw tersangat curious utk tengok video itu lah >_<

    ReplyDelete
  4. aku tertekan cero.. tak sengaja..
    sampai hati kau :'( hihi

    ReplyDelete
  5. haters make me appreciate the lovers more and more

    ReplyDelete
  6. teringin gila ak nk tgk video tu weh!!! T___T..

    ReplyDelete
  7. haha cero tak dapat terima orang membenci dia.

    bila dah hidung tinggi dan bongkak,
    begini jadi nya.

    bila di uji sedikit dah bengang.

    segala ayat2 atau nasihat2 kau tak bermakna.

    kalau orang nya cakap tak serupa bikin.

    Renung2 kan la.

    ReplyDelete
  8. xpe weyh... bese ar tu, org2 kalau nk kutuk nk mengate senang sbb pakai name anon... loser dorg tu!

    ReplyDelete
  9. entry ni buat haters kau lagi suka..huhu. just ignore 'em. no one's gonna swallow what he/she just wrote. chill!

    ReplyDelete
  10. biar je org2 camtu cero..jgn di layan..aku curious la pasal video tu..

    ReplyDelete
  11. suke2 je die kutuk,,
    mmg betul jugak tu,,blog kite bukan utk mnhiburkan anonymous haih

    ReplyDelete
  12. aku rase ko nie psycho.
    dari hidup ko 24 jam, ko mengambil mase 18 jam utk kehidupan alam siber.

    tapi, ko menceritakan tentang cerita bersama gadis converse.

    dari sudut yang ku baca,
    adalah rekaan semata2.

    sudah2 la tu.

    gi bawak berubat.

    ReplyDelete
  13. hahahah. aku tertipu jap. Penat tunggu dia load. =P

    Let them be cEro. =)

    ReplyDelete
  14. @3017445151083437246.0
    you are doomed!
    sbb aku buat entri ni bukan laa nk bengang atau marah, lagipun takde satu perkataan pon yg menunjukan bengang dalam entri ni...

    AKu buat entri ni sbb nk track IP address ko laa ngok ngek..
    semalam ko dtg, hari ko dtg..
    a returning visitor IP sume aku dh tag..
    and it turns out ko bukanlah asing pd aku...

    pandai ko ek, depan baik, blakang mcam gampang!

    kesalahan BESAR ko adalah dtg blog aku lg slepas buat onar kt sini..
    aku tak kisah pon dgn ko, tp sifat ingin tahu menebal sgt smpai aku ter'tahu' siapa ko..

    teruskanlah perangai baik ko tu, si pandai..
    nk tgk smpai bile ko boleh tahan..
    YAW!!!

    ReplyDelete
  15. @769578555012721205.0
    hai anon,
    dpat trafik dr ko membuatkan aku rasa terhina...
    so aku merayu, jgn dtg lg boleh??
    aku terasa jijik laa bila ada angka dlm traffic aku tu dtg dr ko..
    plez jgn dtg lg boleh???

    ReplyDelete
  16. haha. jgn main2 anon. igt cEro buta IT ke?
    cEro, jangan dilayan sgt. bese la tak semua org suka cara kita. kalau semua nak suka mmg tak kalerful la hidup kan?

    ReplyDelete
  17. btw, aku suka cara kau insert mesej thru image video youtube yang nampak cam real loading videoclip. serius cool

    ReplyDelete
  18. why so serious? chill la beb.. :)

    ReplyDelete
  19. jgn layan haters2 tu bro..
    buang masa je..
    dorg takkan pnh berhenti membenci kita..
    ya kan bro? :)

    ReplyDelete
  20. haha sekali sekala layan haters amat best!! .. dorang berlagak bagus..tapi kenyataan tak pun..

    ko wat ignore je beb.. lagi dorang tak suka.. lagi ko wat je bolayan!! hehe... bir dorang terjun ngan labunya..

    yehhaa...ko teruskan berblog cam biasa !! i like...

    ReplyDelete
  21. agak bengap gak ko nie eh.

    nak cari IP address wal hal
    budak kecik pun tahun kita di malaysia ni bagi pengguna biasa akan bertukar2 IP address setiap kali modem di On.

    bengap2.

    ko kata aku pengecut tak bagi nama,
    nama ko tu nama betol ke wahai cero.


    kah kah kah
    kah kah kah

    bawak2 la berubat.

    ReplyDelete
  22. @Anonymous
    nama aku mmg bukan cEro laa pandai...
    hahaha, at least half of my readers know what is my name..
    dan, aku tak kata aku tahu IP ko, aku kata aku tag returning visitors..
    mmg laa IP bertukar, tp tmpat ko tak bertukar..
    takkan hari ni ko komen dr Selangor, esok ko komen dr Sabah plak??
    btw, aku mmg nk berubat...
    ade kenal mane2 doktor? ke ko lg caya bomoh?

    ReplyDelete
  23. sabar ek cEro...

    ReplyDelete
  24. haha "video" tu dpt dari syahirul.com eh?

    ReplyDelete
  25. @Amir Auxin
    oh! tak!!
    aku dapat dari likecool.com
    dalam syahirul.com pon ade ke??
    tak pernah bukak pon, hahahah!!

    ReplyDelete
  26. hahah haah syahirul.com ade lol ;D

    ReplyDelete
  27. Wow..cero ade haters gak
    x terfikir plak ak sblom ni

    slamat mhadapi dugaan cero
    khidupan mmg camtu
    kahkahkah

    ReplyDelete
  28. adeh..apa pasai la manusia ni..hmmmm.....

    ReplyDelete
  29. bese la cero...anon mmg camtu...die akn mencari blog yg trafik mkin tggi dan mmbuat propa...abaikan...btw sifat ingin tahu aku pon tggi....hehe3
    aku igt btol2 video...rupe2nye....sob3...haha3
    KOOOOLLLLL la Cero....

    ReplyDelete
  30. haters tu suke buang mse org.mereka gembira lihat org lain membuang mse melayan mereka.oh so whatever.

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License