Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

May 20, 2010

Metafora Kegembiraan

Google-walking,
terjumpa gambar ni..
dan aku ketawa sorang-sorang..




Happiness
is like peeing in your pants.
Everyone can see it,
but only you can feel its warmth.



Aku gelak bukan sebab quotenya yang cam ngarut..
Tapi aku gelak sebab orang yang tulis ni mesti pernah kencing dalam seluar masa dia besar sebab tu dia tahu kehangatannya dan mampu tuliskannya sebagai quote..


Bila fikir balik, pernah ke aku kencing dalam seluar, ek??
Mungkin kecik-kecik dulu kot..




6 comments:

  1. tipu la klau ada yg ckp dia x prnah kncing dlm sluar...
    opps....haha...
    ;D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. @raja dinie
    haha, aku mungkin pernah, cuma tak ingat..
    mgkin masa tu aku blom cukup matang utk mengingat kot..
    hahah

    ReplyDelete
  4. haha kelako..
    smart ar ayat die. eheh


    -fioxphrofile
    jom ke blog gua..
    entry terbaru : i wanna hold ur hand

    ReplyDelete
  5. is that it? hahahaha aku nak menyelami hatinya dulu

    ReplyDelete
  6. @fioxphrofile
    hehe, sgt smart, sbb smpai ke situ dia fikir..

    @miss hav0c
    sila laa selami hatinya..
    hm..

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN: