Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

May 4, 2009

Manusia Parasit menggegar dunia...

this is my third post...

Photobucket

aku sgt berminat nk tgk kehidupan...
aku ade satu isu tentang orang...

aku ade kenal 2 org, yg aku tak brape consider kawan walaupon diorg dgn hipokritnye ngaku aku ni kawan diorg...
mereka berdua aku gelar symbiont parasites...
dua2 parasites yg bergantung sesama sendiri, but at the same time memusnahkan host diorg...

sorang nih, dikenali sbgai factor 00 sgt bergantung kat sorg lagi...
but at the same time, dia just hipokrit...
pernah dikatanya yg si symbiont no 2 tu tak boleh percaya n tak pandai jaga rahsia...
tp skang si factor 00 nih plak yg bergantung harap nak kemana2 pon...'
ibarat 'buran dan umang2' cuma buran nih jenis yg karnivor, makan umang2 dlm diam...

yg kedua nih, si symbiont 02 plak, jenis yg tak dpat nak hidup sendiri2...
musti kena ade org temankan...
kebetulan si factor 00 nih takde kuda...
di asanggup jd kuda semata2 nakkan berteman je...
pnah dulu dia risau kawan baik dia abaikan dia just hanya kerana kwan baik dia tu dah ade pakwe...
hahaha...

aku berminat nak tgk...
smpai satu masa, si buran tu akan meninggalkan si umang2 terkontang kanting...
si umang2 tu plak, bile buran takde kat sisi dia,
perghhhh!!!
ckap buruk blakang baik punye...
tp time sorg2, si buran tu jgak jd peneman di kala sunyi...

bgus laa...
dua2 hipokrit...
pandai nasihat org laen suro berubah...
tp cermin kat bilik sendiri tak pakai...
HAHAHAHAHAHA!!!

p/s : sape terasa, pandai arr pikir sendiri...
aku tak bgtau nama tau...
jd jgan marah aku...


2 comments:

  1. still, i love ur biology metaphore.. hahaha!

    -aKu-

    ReplyDelete
  2. aku still suka bc entry lama ko yg mn aku rasa aku x bc lgi..buran n umang2..mmg byk aku jmp spesies ni dimerata-rata tempat..

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License